دعوت سازمان سینمایی از هنرمندان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری

تهران (پانا) - سازمان سینمایی در آستانه دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری با انتشار اطلاعیه ای از ملت آگاه ایران، هنرمندان، فرهیختگان و بالاخص جامعه شریف فرهنگی و سینمایی کشور دعوت کرد در این رویداد مهم و سرنوشت ساز حضور پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دعوت سازمان سینمایی از هنرمندان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در این اطلاعیه با اشاره به حساسیت، اهمیت و جایگاه ویژه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آمده است: بار دیگر مردم شریف ایران در یک بزنگاه مهم قرار گرفته است. تاریخ انقلاب اسلامی همواره، تجسم عینی وحدت، همدلی، همبستگی و میل به پیشرفت و آزادگی و استقلال بوده واین نقش با شکوه همواره یادآور تصویر پرغرور مردم متعهد و متدین ایران عزیز در ادوار مختلف بوده است.

انتخابات ریاست جمهوری، جلوه‌گاه شور و تعهد ملت نسبت به سرنوشت خویش و صیانت از میراث ارجمند شهیدان این سرزمین است؛ همچنانکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و انقلابی و انتخابات نمادی عینی و قابل لمس از مردمسالاری دینی و حضور پررنگ مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

سازمان سینمایی کشور از همه اقشار جامعه ؛ بویژه جامعه هنری و خانواده سینما دعوت می‌کند تا با حضور خویش در پای صندوق‌های رای، این تکلیف ملی و وظیفه اجتماعی را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار