دعوت وزیر فرهنگ از مردم برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم ایران گفت: انشاالله همه‌ شما با قوت به صحنه بیایید، انقلاب اسلامی یک روز باشکوه و با افتخار دیگر را تجربه خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دعوت وزیر فرهنگ از مردم برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری

محمدمهدی اسماعیلی چهارشنبه شب ۱۳ تیر ۱۴۰۳ در آستانه برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امیدواری را یکی از جلوه‌های انتخابات برشمرد و گفت: مردم ببیند وقتی یک دولت مردمی سر کار بیاید و شخصیتی در مسند ریاست جمهوری قرار بگیرد که درد محرومان را می‌فهمد، در شرایط مستضعفی، محرومیت، در شرایطی که دوران کودکی را با از دست دادن پدر و یتمی بزرگ شده‌ و کار کرده‌ است، وقتی چنین فرد مهذب، خود ساخته و با تقوایی در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد، یک وزیر جهاد کشاورزی هم از همین جنس مسولیت را برعهده می‌گیرد.

وی نهضت اسلامی را با این نگاه و رویش رو به جلو دانست و تصریح کرد: مردم عزیزمان با دیدن این نگاه، اقدامات، خدمات و نگاه اصیل و توجه به مردم، حتما امروز انگیزه بیشتری برای ساختن ایران عزیز پیدا می‌کنند.

اسماعیلی گفت: ما این حرف ها را قبول نداریم که اگر ۶۰ درصدی در انتخابات شرکت نکرده‌اند از نظام اسلامی دلخور هستند، برخی از نارسایی‌ها و فضای نا امیدهایی که دشمنان ما القا می‌کنند و از عملکرد برخی از مدیران شاید پای صندوق رای نیامده‌اند.

استاد دانشگاه تهران، فضای ساخته شده توسط دولت مردمی را، فضای امید، تعالی و پیشرفت رو به آینده عنوان و تصریح کرد: انشاالله تک تک شما عزیزان برای ساخت آینده ایران عزیز وارد صحنه شوید، ببیند کشور ما کشور یک جریان‌های سرمایه داری محدود که قدرت و مناصب بین عده‌ای از افراد وابسته به کانون های ثروت و قدرت بچرخد نیست.

وی ادامه داد: مهندس نیک بختی، وزیر جهاد کشاورزی پیدا می‌شود که در اوج محرومیت با جهاد، ایمان و تعهد به پا می‌خیزد، حرکت می‌کند، سالها در کوچکترین واحد اداره ی کشاورزی روستاهای گرمسیر که شبهای آن گرمای بالا ۴۵ درجه داشته است، زندگی می‌کند، امروز حوزه کشاورزی و محصولات کشاورزی کشور را سامان دهی می‌کند، این مسیر رشد برای همه‌ی فرزندان ایرانی مهیا است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خطاب به مردم ایران گفت: انشاالله همه‌ شما با قوت به صحنه بیایید، انقلاب اسلامی یک روز باشکوه و با افتخار دیگر را تجربه خواهد کرد.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار