در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

«مافیای قجری» داستانی در دل تمام روزمرگی‌ها

تهران (پانا) - بازیگر نمایش «مافیای قجری» می‌گوید این نمایش، داستان هر روزه و همیشگی همه دنیا است و تا بوده حرف از مافیا و دست‌هاى پشت پرده در هر صنف و شغلى بوده است و همچنان نیز خواهد بود و صرفا با اجراى نمایش ما این امر کم نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
«مافیای قجری» داستانی در دل تمام روزمرگی‌ها

نغمه آقازاده، بازیگر نمایش «مافیای قجری» در گفت‌وگو با پانا با اشاره به مضمون و مفهوم این نمایش، گفت: «نمایش «مافیاى قجرى» نمایشى است که حرف‎‌هاى زیادى براى مخاطب تیزهوش خود دارد. داستانی در دل تمام روزمرگى‌هایمان، در دل زندگى و در دل جامعه ما. براین باورم که این نمایش سعى دارد در کنار اجراى ساده و دیالوگ‌هاى شیوا، سخنان خود را در ذهن مخاطب بنشاند و او را در کنار لذت بردن از اجرا، به فکر فرو ببرد.»

وی ادامه داد:«نمایش «مافیاى قجرى» داستان هر روزه و همیشه ماست. تا بوده حرف از بودن مافیا و دست‌هاى پشت پرده در هر صنف و شغلى بوده و هست و فکر می‌کنم همچنان نیز خواهد بود، البته که صرفا با اجراى نمایش ما این امر کم نخواهد شد اما حداقل شاید تلنگرى باشد براى آینده‌اى که از آن نمی‌دانیم اما به آن سخت امیدواریم.»

این بازیگر تئاتر و سینما خاطرنشان کرد: «این نمایش در کنار حرف‌هاى خود به‌دلیل گریز به بازى مافیا که این روزها روى بورس است، من را ترغیب به بازى در این نمایش کرد. بازى مافیا، چه در بین جوانان در کافه‌ها، چه در میان هنرمندان و پلتفرم‌ها، بسیار داغ است و این نمایش از این نظر به‌روز است و بازیگری در این نمایش به شدت وسوسه‌انگیز است. این از کاربلد بودن کارگردان و نویسنده است که درست به موضوع روز و داغ جامعه خود بپردازد و آن را به زبان هنر بیان کند؛ من بسیار خوشحالم که در این نمایش و در کنار دوستان درجه یک، ایفاى نقش می‌کنم.»

آقازاده عنوان کرد: «بالغ بر 6 ماه تلاش کردیم که نمایش در خور و مناسبى را براى تماشاگر اجرا کنیم، به‌دور از ترفندهاى تبلیغاتى عجیب و غریب یا روش‌هاى عجیب و غریب براى بزرگ کردن نام نمایش و...؛ بنابراین صمیمانه از مردم دعوت می‌کنم تا به تماشاى ما بنشینند و مطمئن باشند پشیمان نخواهند شد. نفس ما به نفس تماشاگران متصل است و بودن آنها در سالن خستگى را از روح و تن ما خارج خواهد کرد؛ براین باورم که تئاتر بدون تماشاگر همانند جسمى بدون روح است.»

محمدرضا نصیری، دیگر بازیگر این نمایش نیز در گفت‌وگو با پانا گفت: «گروه این نمایش 6 ماه به‌صورت فشرده و با تمام مشکلاتی که وجود داشت، تمرین کرد تا بتواند یک ‌اجرای خوب و قابل قبول برای مخاطبان ارزشمند تئاتر داشته باشد. بدون شک تمام تلاش این گروه بر این بود تا بتوانیم شرایط فعلی جامعه را با این نمایش نمایش دهیم.»

وی تاکید کرد: «به‌دلیل آنکه در سال‌های گذشته بازی مافیا به‌صورت گسترده و چشمگیر در جامعه مورد استقبال قرار گرفته است، قطعا فضای مناسبی برای بیان سخنانی جدی است؛ به همین‌منظور نمایش «مافیای قجری» را روی صحنه آوردیم تا بتوانیم یک‌ نمایش خوب که در خور هنر باشد را روی صحنه ببریم. امیدوارم مخاطبان با حضور پر مهر خود ما را در روشن نگه داشتن چراغ تئاتر یاری کنند.»

*«مافیای قجری» به نویسندگی نیکو جودکی و تهیه کنندگی و کارگردانی فاطیما جودکی هرشب رأس ساعت 21:15 در سالن شماره یک عمارت ارغوان روی صحنه می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار