در گفت‌و‌گو با پانا:

دولت آینده باید از مدیریت 3 ساله دولت آیت‌الله رئیسی الهام بگیرد

دولت مردان جدید آیت الله رئیسی را الگوی خود قرار دهند

تهران (پانا) - احمد نجفی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران معتقد است آیت‌الله رئیسی خادم ملت بود و همیشه به دنبال حل مشکلات مردم بود و هیچ‌گاه خستگی را نمی‌شناخت.

کد مطلب: ۱۴۷۸۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دولت آینده باید از مدیریت 3 ساله دولت آیت‌الله رئیسی الهام بگیرد

سید احمد نجفی شوشتری، فیلم‌ساز و بازیگر ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ مدیریت بازرگانی دانشگاه وودبری، لس‌آنجلس است که به‌عنوان دستیار کارگردان به سینمای ایران آمد و در ادامه به مدیریت تولید، بازیگری و تهیه‌کنندگی در سینما و تلویزیون نیز پرداخت.

احمد نجفی در گفت‌وگو با پانا درباره ویژگی‌های شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی گفت: «در حقیقت از زمانی که آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شدند از رخ ایشان خوشم آمد و از صورت ایشان حس مثبتی می‌گرفتم، البته در پس آن چهره مهربان جدیت هم بود، از نوع حرف زدن و رفتارشان با مردم بسیار خوشحال می‌شدم، تواضع را می‌دیدیم و از همه مهم‌تر در کنار این تواضع رئیس‌جمهور هیچ‌گاه پشت میز نشین نبود و واقعاً خادم ملت بود.»

وی افزود: «حرکت‌ها و رفتار شهید جمهور را باید به خیلی از دولت‌مردان یاد داد، باید به آن‌ها گفت حرف نزنید و به‌جای آن به وعده‌هایتان عمل کنید. به عنوان مثال یکی از جلسات دولت را به یاد دارم که آقای رئیسی می‌گفتند مشکلات مردم این است و به هیات وزیران می‌گفت مگر نمی‌گویید حل مشکلات مردم با دولت است، خب این دولت، بیایید دورهم بنشینیم و با همفکری هم مشکلات را حل کنیم.»

وی اضافه کرد: «این نشان از آگاهی ایشان از وضعیت مملکت بود، وقتی در حال حاضر چند هزار کارگر با اشک از شهید خدمت یاد می‌کنند. (کارگرهایی که بیکار بودند توانسته بودند به کارهای خود بازگردند.) پس حتماً آیت‌الله رئیسی به فکر همه مردم در همه اقشار بودند.»

نجفی در پایان سخنان خود تصریح کرد: «نمی‌دانم دولت آینده چه سیاست‌هایی را ادامه خواهد داد و چه اتفاقاتی قرار است بیافتد اما تنها خواهشی که از دولت‌مردان دارم این است که به مردم قول دهند تا کارهای بزرگی را برایشان انجام دهند و به جامعه هنری فرهنگی و پیشکسوت ما توجه بیشتری داشته باشند همچنین به جنس ‌ و کیفیت کارها، به ساخت سالن‌های خوب و کیفیت آن‌ها بیشتر توجه کنند و نگذارند این ۳ سال زحمت آیت‌الله رئیسی از دست رفتنی  شود. امیدوارم این سه سال برای آیندگان درسی مفید باشد و آن را الگوی خود قرار دهند»

خبرنگار : فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار