در گفت‌وگو با پانا:

سریال‌های تلویزیونی اگر حرف مردم را نزنند مخاطب از آن استقبال نمی‌کند

تهران (پانا) - تهیه‌کننده سریال «نون خ» معتقد است یک سریال اگر قصه‌اش کُند باشد وکشش نداشته باشد و بازیگرانش نتوانند از پس نقش‌شان بربیایند مخاطب سراغ انتخاب‌های دیگری خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۴۷۷۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سریال‌های تلویزیونی اگر حرف مردم را نزنند مخاطب از آن استقبال نمی‌کند

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون خ» در گفت‌وگو با پانا درباره اینکه در نوروز 1403 اقبال مردم بیشتر به برنامه‌های ترکیبی بوده است تا سریال‌های تلویزیونی گفت: « برخی از برنامه‌های ترکیبی نوروز 1403 ازنظر ساختار نو و بکر و هم ازنظر توجه به سلیقه مخاطب امروز، برنامه‌های بسیار جذابی بودند. برای مثال یک سری از برنامه‌های گفت‌وگو محور تلویزیون امسال با یک سبک و سیاق جدیدی برای مخاطب به نمایش درآمده‌اند و همین باعث شد اکثر مخاطبان به این نوع برنامه‌ها بیشتر از فیلم و سریال‌های ما جذب شوند.»

وی خاطرنشان کرد: «اگر سریال‌ها به مسائلی که برای مردم مهم است نپردازند و از قصه‌های جذاب و گیرا استفاده نکنند طبیعی است رقبای زیادی که در ساختار تلویزیون وجود دارند بیننده را زودتر جذب می‌کنند.»

وی افزود: «امروزه اگر قصه کُند باشد و کشش نداشته باشد، اگر بازیگران آن‌طور که باید از پس نقش خودشان برنیایند به‌راحتی با یک سریال یا برنامه دیگری جایگزین می‌شوند و مخاطب دستش باز است که کار دیگری را برای تماشا انتخاب کند. از همین جهت بسیار مهم است که قبل از ساخت یک سریال به قصه و مفهوم قصه و انعکاس آن در بین مردم بسیار توجه کرد.».

فرجی اضافه کرد: «فصل پنجم سریال «نون خ» توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و این امر باعث شد عوامل این سریال انگیزه بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم و با روحیه بیشتری نسبت به گذشته برای ساخت دیگر سریال‌ها فعالیت کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار