رویدادهای چون جشنواره صبح ایران را به جهانیان معرفی می‌کند

تهران (پانا) - مصطفی وهبی تولید کننده و کارگردان فیلم‌های مستند و تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی لبنان می‌‌گوید رویداد رسانه‌ای «صبح » اهالی هنر را با ایران آشنا می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رویدادهای چون جشنواره صبح ایران را به جهانیان معرفی می‌کند

مصطفی وهبی تولیدکننده و کارگردان فیلم‌های مستند و تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی لبنان در گفت‌وگو با پانا درباره حضورش در رویداد بین‌المللی رسانه‌ای «صبح» در ایران گفت: «این اولین دوره است که در این جشنواره حضور دارم و به نظرم ویژگی‌هایی در این جشنواره وجود دارد که آن را خاص می‌کند، ازجمله اینکه حلقه‌ای از اهالی فیلم‌سازی که در جشنواره حضور دارند. 

وی اضافه کرد: یک موضوع محوری جشنواره مقاومت و فلسطین است و حرکتی اتفاق افتاد که جمعی از فیلم‌سازان و دغدغه‌مندان از کشورهای مختلف دنیا را باهم مرتبط کرد. 

این برنامه‌ساز درباره ضرورت برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی فرهنگی و هنری بیان کرد: این جشنواره‌ها باعث می‌شود افرادی که شاید پیش‌ازاین به ایران نیامده‌اند برای اولین بار با این جشنواره‌های موضوعی به این کشور بیایند. جشنواره «صبح» هم‌چنین کارکردی می‌تواند داشته باشد.

این تهیه‌کننده با اشاره به بخش ویژه جشنواره بیان کرد: اختصاص یک قسمت ویژه به فلسطین تلاش خوبی برای حمایت از آن‌ها بود و این اتفاق می‌تواند ادامه یابد. 

داور بخش برنامه تلویزیونی و فیلم کوتاه فلسطین رویداد «صبح» درباره اینکه پیش‌ازاین با چه هدفی به ایران آمده است گفت: تابه‌حال چندین بار دیگر به ایران آمده‌ام هم برای سفر زیارتی بوده و هم برای سفرهای کاری و تخصصی. 

وهبی در پایان درباره اینکه ایران را از چه طریقی می‌شناسد بیان کرد که از طریق فیلم و سریال و خود سفر سیاحتی و زیارتی به ایران شناخت نسبت به ایران را کسب کرده است.

دومین رویداد بین‌المللی رسانه‌ای «صبح» به دبیری محسن یزدی از ۳۰ اردیبهشت با نمایش آثار مستند، انیمیشن و فیلم کوتاه راه‌یافته به مسابقه، همراه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوع رسانه، آغاز به کارکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار