۲ خبر از رادیو سلامت؛

بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

تهران (پانا) - رادیو سلامت روز دوشنبه به مناسبت روز ملی خلیج فارس در برنامه «مثبت 12» که ویژه نوجوانان تهیه و پخش می‌شود به این قشر از جامعه یاد بدهد که چطور حافظ جغرافیای کشور باشد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «مثبت 12» روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موضوع آگاهی بخشی نوجوانان از ملیت، جغرافیا و تمدن کشور اختصاص دارد. این برنامه به مناسبت روز ملی خلیج فارس این موضوع را دستمایه قرار داده تا به نوجوانان آموزش بدهد که چگونه حافظ کشور به لحاظ جغرافیا، تمدن و ... باشند. 

این برنامه با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان پخش می شود. برنامه «مثبت 12» مجری ندارد و به این صورت است که سه نوجوان در برنامه حضور دارند و آنها پیامک هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می کنند را بازخوانی می کنند.

پرند مالکی، یاسمین و حسن دولابی سه نوجوانی هستند که سوالات نوجوانان را بازخوانی می کند. این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.

برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکارهای ساده را در اختیار می گذارد.

بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه «فراسو»

شنوندگان می توانند با گوش دادن به برنامه فراسو که از رادیو سلامت پخش می شود، هر آنچه را که لازم دارند درباره مبحث ایمنی در کار بدانند، اطلاعات کسب کنند

فاطمه بی تقصیر که تهیه کنندگی برنامه فراسو را به عهده دارد بیان می کند: برنامه فراسو از شنبه تا سه شنبه ساعت هشت و پنج دقیقه صبح روانه آنتن رادیو سلامت می شود. این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و تندرستی این شبکه رادیویی است و فردا روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه موضوع ایمنی در محیط کار را مورد بررسی قرار می دهد.

وی ادامه می دهد: مجری کارشناس برنامه لیلا علوی است. در برنامه فردا کارشناس مجری برنامه دکتر محسن انصاری، عضو هیات علمی دانشگاه قزوین و دکترای بهداشت حضور دارد و به ابعاد مختلف موضوع ایمنی در محیط کار می پردازد و پاسخگوی سئوالات شنوندگان خواهد شد. همچنین در این برنامه آیتمی با همین محوریت روانه آنتن رادیو سلامت می شود. 

این تهیه کننده درباره دغدغه هایی که در این برنامه دنبال می کند، توضیح می دهد: برنامه فراسو اختصاص به پیشگیری از بیماری ها چه جسمی و چه روانی دارد و ما تلاش داریم سبک زندگی سالم را به مردم آموزش بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار