پرسش از شما، پاسخ‌ از ما در «ماه‌ترین» امروز

تهران (پانا) - جدیدترین قسمت از برنامه «ماه‌ ترین» با حضور دکتر «جواد رضا باهوش» (متخصص داخلی غدد) دوشنبه 14 اسفند حوالی ساعت 15 روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پرسش از شما، پاسخ‌ از ما در «ماه‌ترین» امروز

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، محیا اسناوندی در هر قسمت از برنامه «ماه ترین» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به بارداری است که در گفتگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور دکتر «جواد رضا باهوش» (متخصص داخلی غدد) در خصوص موضوع « دیابت در بارداری» گفتگو می‌کند.

عدم کنترل دیابت بارداری می تواند روی رشد و نمو جنین در طی حاملگی اثر داشته باشد؛ اما با توجه به پیشرفت های علمی مهاراین بیماری امکان پذیر شده است. مراقبت‌های پزشکی که قبل و در حین بارداری انجام می‌شود، و همچنین ورود فناوری‌های نوین به حیطه درمان دیابت، از جمله دستگاه‌های اندازه گیری قندخون و در دسترس بودن انواع ابزار تزریق انسولین مانند قلم‌های تزریق و راحت بودن مصرف آنها، امروزه بارداری طبیعی و داشتن نوزاد سالم برای مادران دیابتی را امکان پذیر کرده است. برنامه «ماه ترین» امروز با حضور جواد رضا باهوش به پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می دهد.

«ماه ترین» کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای محیا اسناوندی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 40 قسمت سی دقیقه ای، شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 15 به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار