انتخابات انجمن موسیقی خانه تئاتر انجام شد

تهران (پانا) - هیأت مدیره جدید انجمن موسیقی خانه تئاتر با رأی‌ اعضاء انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات انجمن موسیقی خانه تئاتر انجام شد

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی خانه تئاتر، مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره آن روز شنبه مورخ ٢٧ آبان ١۴٠٢ برگزار شد.

این مجمع پیرو اطلاعیه قبلی هیأت مدیره انجمن و اعلام فراخوان جهت ثبت نام کاندیداهای با دستور جلسه قرائت گزارش عملکرد هیأت مدیره، ارائه گزارش مالی، استماع برنامه نامزدها و أخذ آراء برای انتخاب هیات مدیره جدید در محل عمارت شماره یک خانه تئاتر برگزار شد.

با رسیدن تعداد حاضرین به حد نصاب قانونی، جلسه با حضور و نظارت مستقیم مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر به رسمیت رسیده و هیأت رئیسه جلسه از بین داوطلبان با تایید اکثریت حاضرین انتخاب و بدین ترتیب بابک نصیری خواه، عبدالله آتشانی و طهمورث امیری بعنوان رئیس، ناظر و منشی جلسه در جایگاه نظارت مستقر شدند.

سپس گزارش عملکرد توسط سعید ذهنی رئیس هیأت مدیره خوانش و به تایید بازرس انجمن رسید و فرایند انتخابات با اخذ رأی شرکت‌کنندگان آغاز شد. رای‌گیری با مشارکت ۴۶ نفر از اعضای انجمن، شامل شرکت ٣۵ نفر بشکل حضوری و ١۵ نفر با اعطای وکالت انجام شده و پس از شمارش آراء، هیأت مدیره و بازرسان جدید انتخاب و به انضمام تعداد آراء بشرح زیر بترتیب تعداد رای اعلام شدند:

١ : سعید ذهنی ۴٠ رأی
٢ : شروین عباسی ٣۴ رأی
٣ : ریچارد عیسی‌پور ٣١ رأی
۴ : سحر لطفی ٢۴ رأی
۵ : احسان تارخ ٢١ رأی
بعنوان اعضا اصلی هیأت مدیره
۶ : شهرام نجاتی ٢٠ رأی
٧ : فرشاد فزونی ١۶ رأی
بعنوان اعضای علی‌البدل
و در بخش بازرسی:
١ : علی المعی با ٣۵ رای بازرس اصلی
٢ : محیا محمودی راد با ۴ رأی بعنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

تا هفت روز بعد از انتخابات این مجمع در پی تشکیل اولین جلسه منتخبین، هیأت مدیره با ترکیب جدید و تعیین سمت‌های اعضای خود برای دوره دو ساله کار خود را آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار