پاسداشت روز شعر و ادب فارسی در «خیلی دور خیلی نزدیک»

تهران (پانا) - در چهل و هفتمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» به مناسبت روز شعر و ادب فارسی گزیده‌ای از شعرخوانی استاد شهریار روانه آنتن می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پاسداشت روز شعر و ادب فارسی در «خیلی دور خیلی نزدیک»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما، چهل و هفتمین قسمت این برنامه در بخش «قاب ناب» گزیده‌ای از شعرخوانی استاد شهریار در مدح امام علی(ع) در دهه 60 و شعرخوانی ایشان در دهه 60 و در محضر مقام معظم رهبری به تصویر کشیده می‌شود.

این برنامه در بخش «سینمایی» گزیده‌ای از فیلم سینمایی «خط پایان» محصول 1364، در بخش «سریال» گزیده‌ای از قسمت آخر سریال «شهریار» به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار و در بخش «انیمیشن» گزیده‌ای از کارتون «بلفی و لی‌لی‌بیت» محصول 1980 را روانه آنتن می‌کند.

در بخش موسیقی نیز موسیقی تیتراژ سریال «پشت کنکوری‌ها» در سال 1381 پخش می‌شود.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه اسامی فیلمهای سینمایی، سریال‌ها، مستندها و... را به سامانه پیامکی 30000232 ارسال کنند تا در بخش‌های مختلف این برنامه از میان پیامک‌های ارسالی بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که چهل و هفتمین قسمت آن دوشنبه 27 شهریور ساعت 00:30 از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت 14:30 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار