بوتیک تئاتر ایران میزبان برگزیده دومین، رویداد نمایشی «کارگان شمبه»

تهران (پانا) - نخستین اثر از سری رویدادهای نمایشی «کارگان شمبه» از ۵ تیرماه ۱۴۰۲ در بوتیک تئاتر ایران در مجموعه پردیس تئاتر شهرزاد، به روی صحنه خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بوتیک تئاتر ایران میزبان برگزیده دومین، رویداد نمایشی «کارگان شمبه»

«نام مرا باد می‌برد…» عنوان نمایشی است به کارگردانی، سپیده شعبان که نمایشنامه آن را مهدی خلیل‌زاده به رشته تحریر درآورده است.

این نمایش برگزیده دومین رویداد تولید تئاتر «کارگان شمبه» بوده که از پس ۳۰ اجراخوانی انتخاب و اکنون به تهیه‌کنندگی عاطفه چطروز به روی صحنه خواهد رفت.

در این اثر نمایشی؛ امـیدالـه کـوهی‌، رضـا احـدی‌، مـریم کاظـمی، مسعـود کیـان‌، فـراز شیـرانی‌، نـازنیـن مسکـنی، کـوثـر خان‌، مـحیا بیـگ زاده‌، علیرضـا شیـخ دارانـی‌، روزبـه جعـفری‌، مـرتضی اسـدی‌ و سپیـده شعـبان نقش‌آفرینی می‌کنند.

این نمایش روایتی عاشقانه از زندگی «عاشیق ایمران» است. عاشیق‌ها هنرمندان و روایتگران قصه‌های فولکلور آذربایجان بوده که حکایت‌های آنان غالبا با شعر و ساز و نوای موسیقی نواحی خویش، همراه است. این نمایش، حدیث شیدایی و شوریده‌گی مردی‌است که سایه‌اش بر زمین حرام شد.
《نام مرا باد می‌برد…》حدیثِ عشقی است که عاشق‌اش می‌شوید.

گفتنی‌ است؛ مـحـمـدجـواد مـلک‌زاده مجری طرح این اثر نمایشی بوده و طـراحی لبـاس‌ آن را ستـاره فـلاح‌فـرد، طـراح نور و صـدا، رضا احـدی و گـریم‌، شـانا زیـودار عهده‌دار خواهند بود.

از دیگر عوامل این رویداد نمایشی می‌توان به؛
دستیار کارگردان: رضا احـدی
مدیـر تبـلیـغات‌ و تولید محتوای تصویری: امیـرحسـیـن نـجـاح
گـروه‌اجرایـی‌:‌ امیـرحسیـن گـنج‌خانـلو‌/‌ رضـا شفـائـی
مـدیر صحنـه: مسعود کیـان
مدیـر همـاهـنگی‌: رضـا شفـائـی
حامی رسانه‌ای: پایگاه تحلیلی-خبری سینماآفیس

نمایش 《نام مرا باد می‌برد…》اثر برگزیده دومین رویداد نمایشی "کارگان شمبه" از ۵ تیرماه ۱۴۰۲ | پردیس تئاتر شهرزاد | بوتیک تئاتر ایران | ساعت ۲۱:۳۰ به استثناء شنبه شب‌ها به روی صحنه خواهد رفت. علاقمندان بلیط این نمایش را می‌توانند از هم‌اکنون در سایت تیوال خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار