خبرنگار و مجری پرس تی وی در گفت و گو با پانا مطرح کرد:

تلاش ایران در پیاده‌سازی جایگاه والای زنان در نگاه اسلام

نایین (پانا) - خبرنگار و مجری ارشد شبکه پرس تی‌ وی گفت جایگاه والای زنان و بانوان توسط اسلام مشخص شده است و جمهوری اسلامی ایران در پیاده‌سازی این جایگاه و تفکر اسلام در این زمینه در تلاش است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تلاش ایران در پیاده‌سازی جایگاه والای  زنان در نگاه اسلام

مرضیه هاشمی با نام اصلی (ملانی ایوت فرانکلین) در حاشیه جشن میلاد کوثر، به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) در نایین در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: «جایگاه والای زنان و بانوان توسط اسلام مشخص شده است و جمهوری اسلامی ایران در پیاده سازی این جایگاه و تفکر اسلام در این زمینه، در تلاش است.»

وی به پیشرفت بانوان در ایران‌ اشاره و بیان کرد: «من فکر می‌کنم و دیده ام که پیشرفت در ایران به خصوص پیشرفت بانوان در زمینه های گوناگون با سرعت بسیاری رو به افزایش است. از سال ۱۳۶۷ هجری شمسی که به این کشور آمده ام و وضعیت آن زمان را با هم اکنون مقایسه می‌کنم، کاملا مشخص است.»

مجری ارشد شبکه پرس تی‌وی، شبکه انگلیسی‌ زبان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: «اگر در زمینه های علمی و آموزشی در دانشگاه ها، رشته های درمانی و پزشکی و موارد و زمینه های گوناگون بنگریم این پیشرفت و تعالی مشخص است. در این‌ میان بانوان ایرانی نباید از وظایف اصلی که حفظ جایگاه خانواده است، غافل شوند. این مهم در دیدگاه من، از همه چیز مهم تر است.»

وی افزود: «الحمدالله ایران در تمام جایگاه ها و در برابر بیشتر کشور های دنیا، حرفی برای گفتن دارد. حدود ۴۳ سال است که دشمن به ویژه آمریکا، بر روی ایران تمرکز کرده و نابودی جمهوری اسلامی و ماهیت ایران و ایرانی، هدف اصلی آنان است.»

این خبرنگار و مستندساز آمریکایی_ایرانی تصریح کرد: «رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر خود به بحث پروپاگاندا و اقدامات رسانه ای دشمن و تصمیمات آنها برای نابودی ایران اشاره کردند. ما نیز باید از همین مسیر به آنان ضربه بزنیم و رهنمودهای ایشان را مبنای مسیر خویش قرار دهیم.»

وی در ادامه گفت: «مانند سایر کشور های دنیا، ایران نیز دارای مشکلاتی است، ولی این سیاه‌نمایی انجام شده در مقابل این مشکلات، امری اشتباه است. مردم ایران مخصوصا جوانان، باید بدانند که دشمن به دنبال نابود کردن شما و امنیت شما است. حل تمام مشکلات با تلاش پیر و جوان این سرزمین، امکان پذیر است و مشکلات کشور باید داخل همین کشور بیان و حل شود. نباید به دشمن، اجازه دخالت در مسائل جمهوری اسلامی ایران را داد.»

جشن میلاد کوثر به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور بانوان نایینی با سخنرانی الهام آزاد، نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی ایرانی و اهدای جوائز، هدایا و یادبود به نفرات برتر مسابقه کتاب خوانی، گروه سرود بناب الزهرا از دبیرستان گل‌های باغ مصطفی و مادران شهدا و رونمایی از کتاب خانم ثابتی از مدرسین حوزه علمیه الزهرا شهرستان نایین برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه ارمودی

تصویربردار: مهدیه‌اشکستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار