مادران کودکان استثنایی سوژه این هفته برنامه «مامان‌ها» شدند

تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» به سراغ مادران کودکان استثنایی رفته و از چالش‌های مادری کردن برای یک کودک استثنایی به مخاطبان خود می‌گوید.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مادران کودکان استثنایی سوژه این هفته برنامه «مامان‌ها» شدند

برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» محصول مشترک گروه اجتماعی شبکه سه سیما و مرکز مستند سوره، که پخش خود را از اواخر مرداد ماه آغاز کرده است، در هفته پیش‌رو از سختی‌های خانه‌داری، اهمیت ورزش کردن بچه‌ها و دشواری‌های مادری کردن برای بچه‌های استثنائی می‌گوید.

این برنامه قصد دارد تا در اولین روز هفته، با مادرانی صحبت کند که کودکانی با نیازهای خاص دارند و از دشواریی ها و سختی‌هایی که این مادران با آن مواجه هستند و توقعات آن‌ها از جامعه صحبت کنند.

در ادامه هفته، برنامه «مامان‌ها» درباره ورزش کردن بچه‌ها و لزوم شروع ورزش از کودکی سخن می‌گوید. در این قسمت سعی شده تا از فواید ورزش برای کودکان و روش‌هایی که خانواده‌ها می‌توانند با استفاده از آن فرزندان خود را به ورزش کردن علاقه‌مند کنند صحبت کند.

در انتهای هفته نیز مهمان‌های این برنامه از سختی‌های خانه‌داری و چالش‌هایی که بطور روزمره درگیر آن هستند برای مخاطبان برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» می‌گویند.

فصل جدید برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» حاصل همکاری مشترک گروه اجتماعی شبکه سه سیما و مرکز مستند سازمان سینمایی سوره است که در ۵۰ قسمت تولید شده و با اجرای عطیه عسگری هر روز حوالی ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار