مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز: مساجد، می توانند سرای فرهنگ مهربانی داشته باشند

شیراز (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز،رسالت سراهای فرهنگ مهربانی را مهربانی به هم نوعان دانست و افزود: در یکسال اخیر180هزار قلم کالا توسط مردم فهیم شیراز به سرای فرهنگ مهربانی شماره یک برای کمک به نیازمندان اهدا شده است.

کد مطلب: ۹۸۶۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز: مساجد، می توانند سرای فرهنگ مهربانی داشته باشند

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، سید عبدالرضا دستغیب در جلسه هیئت امنا سرای فرهنگ مهربانی یک ،با اشاره به اینکه اعضا هیئت امنا سرای مهربانی یک شیراز می توانند نقش مثمرثمری در اداره دیگر سراهای شهر داشته باشند گفت : از نیمه دوم سال 97 تا آبان ماه 98 تعداد 180هزار قلم کالا توسط مردم فهیم شیراز به سرای فرهنگ مهربانی شماره یک برای کمک به نیازمندان اهدا شده است.

او ادامه داد: از ابتدا تا چند ماه اخیر 1900 نفر ساعت نیروی داوطلب، همیاران مهربان در سرای مهربانی شماره یک وقت خود را وقف نموده اند .

دستغیب با بیان اینکه هر مسجد میتواند یک سرای فرهنگ مهربانی باشد گفت: در مساجد با الگو گرفتن از سراهای مذکور می‌شود پایگاهی راه‌اندازی و با شناسایی نیازمندان کالاهای اهدایی مردم را جمع‌آوری کرد و این کار مهم را گسترش داد.

در ادامه عضو هیئت امنای سرای فرهنگ مهربانی شماره یک گفت: با توجه به اقشار نیازمند جامعه سراهای فرهنگ مهربانی توانسته قدم‌های ارزشمندی را در جامعه بردارد.

احمد صادقی نژاد اظهار داشت : مردم فهیم شیراز با عشق و علاقه به سراهای فرهنگ مهربانی مراجعه و کالاهای مربوطه خود را به این مکان هدیه می دهند.

او افزود: اخیراً همکاری و تعامل خوبی با خیریه‌ها ،مساجد ، دانشگاه و زندان نیز داشتیم که اقلام مردمی به دست نیازمندان واقعی برسد.

صادقی‌نژاد ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی تعداد زیادی از کتابهای آموزشی ، فرهنگی و غیره به زندان پیربنو شیراز اهدا شده است.

در پایان این نشست دکتر حکمت مدیریت کلینیک دندانپزشکی حکمت و نماینده اتحادیه اصناف پوشاک آمادگی خود را به منظور همکاری و پیشبرد اهداف سراهای فرهنگ مهربانی یک اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار