جذب 31 هزار سوادآموز در دوره‌های مختلف سوادآموزی در فارس

شیراز (پانا) - معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس از جذب بیش از 31 هزار سوادآموز در دوره‌های مختلف سواد‌آموزی فارس خبر داد و افزود: از این تعداد 20 هزار نفر در دوره سوادآموزی، بیش از5 هزار نفر در دوره انتقال و بیش از 6 هزار و 400 نفر نیز در دوره تحکیم هستند.

کد مطلب: ۹۰۱۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جذب 31 هزار سوادآموز در دوره‌های مختلف سوادآموزی در فارس

بهزاد نوروزی در گردهمایی مسئولان سواد آموزی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس، گفت: مهمترین مشکل سواد آموزی جدی نگرفتن موضوع آموزش بزرگسالان است.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس، شکل گیری سواد آموزی را مبتنی بر آموزهای دینی دانست و گفت: لازمه پیشبرد اهداف در هر حوزه ای شناسایی نقاط ضعف آن است و ما در سواد آموزی به دنبال پیشبرد اهداف در قالب تغییر نگرش ،در سایه تعامل و همکاری هستیم.

او با اشاره به بخشی از فعالیت های سواد آموزی فارس ، گفت:جذب بی سوادان یکی از مهمترین شرح وظابف ما در عرصه سواد آموزی است و در این زمینه توانسته ایم در سال جاری بیش از 31 هزار سواد آموز را جذب دوره های مختلف سواد آموزی کنیم.

نوروزی با اشاره به لزوم تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در عرصه سواد آموزی ، گفت: طرح "نماز کلید بهشت" یکی از برنامه های سواد آموزی در راستای گسترش فرهنگ نماز است که در 21 اداره و توسط 1400 آموزش دهنده در فارس، آموزش‌های نماز به 15 هزار سواد آموز ارائه می شود.

او به فعالیت 25 مرکز یادگیری محلی درسراسر فارس اشاره کرد و گفت: هم اکنون مجوز فعالیت13 مرکز یادگیری محلی دیگر نیز در سطح استان صادر شده و به زودی راه اندازی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار