تجلیل از خانواده دو شهید نیروی دریایی شهرستان نی ریز توسط دوچرخه سواران نیروی دریایی سیرجان

نی ریز(پانا) – 10 نفر از دوچرخه سواران تیم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران برای گرامیداشت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی، مسافت 170 کیلومتری شهر سیرجان در استان کرمان را تا گلزار مطهر شهدای نی ریز رکاب زدند.

کد مطلب: ۸۷۴۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خانواده دو شهید نیروی دریایی شهرستان نی ریز توسط دوچرخه سواران نیروی دریایی سیرجان

دوچرخه سواران تیم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، در بدو ورود مورد استقبال خانواده های معظم دو شهید والامقام نیروی دریایی، نیروی انتظامی شهرستان نی ریز، جمعیت هلال احمر، کارکنان بنیاد شهید و تعدای از شهروندان نی ریزی قرار گرفتند. این گروه دوچرخه سواری از آمادگاه ناوگان جنوب و مرکز آموزش نداجا مستقر در شهر سیرجان وارد نی ریز شدند.

رکاب زنان نیروی دریایی پس از حضور در گلزارمطهر شهدای شهرستان، با خانواده های معظم شهیدان منصور مبارکی و شهید حسین دشتبانی از خانواده نیروی دریایی دیدار و تجلیل کردند.

ناخدا مجید کشتکار، فرمانده آمادگاه جنوب نداجا هدف از اعزام این گروه دوچرخه سوار به شهرستان نی ریز را تجدید بیعت با آرمان های امام (ره)، رهبرمعظم انقلاب و یاد وخاطرات شهدای والامقام و گرامیداشت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی بیان کرد.

وی افزود: همه ما باید از شهدا الگو بگیریم و مردم و مسئولان نباید راه شهیدان را فراموش کنند.

درادامه این گروه دوچرخه سواری رهسپار شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) شدند. و حرکت خود را با بدرقه امام جمعه و مسؤولان به شیراز ادامه دادند تا مسیر 370 کیلومتری سیرجان تا شاهچراغ را رکاب بزنند.

دریادار دوم افشین اسکندرزاده فرمانده مرکز آمادگاه پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در این رابطه گفت: این تیم 10 نفره، روز هفتم آذر ماه که روز نیروی دریایی است به حرم شاهچراغ در شیراز می‌رسند.

وی بیان کرد: در مسیر نیز با خانواده شهدای نیروی دریایی در شهرهای مسیر رکاب زنی از جمله قطروئیه، نی‌ریز، استهبان و شیراز دیدار کرده و حامل پیام اقتدار و حفظ حرمت خون شهیدان و تجدید میثاق با آنان هستند.

درادامه حرکت، این تیم دوچرخه‌سواری نیروی دریایی نیز دفاع از حریم نظام اسلامی، اقتدار نیروی دریایی، صلابت و پایمردی همچون شهیدان و حفظ و حراست از مرزهای کشور را پیام خود به مردم در این حرکت اعلام کردند.

خبرنگار: زهرا فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار