رئیس آموزش و پرورش لامرد خبرداد:

افزایش دانش آموزان مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید

شیراز (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان لامرد از افزایش تعداد دانش آموزان در سال تحصیلی 97-98 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۸۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش دانش آموزان مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید

احمد انصاری در گفت و گو با پانا اظهار داشت : طرح غربالگری دانش آموزان اول ابتدایی از روز شنبه 23 تیرماه در سراسر شهرستان لامرد آغاز و تا نیمه اول مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون بیش از 1000 دانش آموز در پایه اول ابتدایی ثبت نام کرده اند که سال گذشته تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی بالغ بر بیش از 6000 دانش آموز بود که پیش بینی می شود تعداد دانش آموزان ابتدایی در سال تحصیلی پیش رو افزایش چشمگیری داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش لامرد خاطر نشان کرد : در سال گذشته تحصیلی در مقطع متوسطه اول قریب به 2300 دانش آموز و در مقطع متوسطه دوم بیش از 2300 دانش آموز پسر و دختر ثبت نام کرده بودند.

انصاری تصریح کرد : در شهرستان لامرد بیش از 10 هزار 600 دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل می باشند که بیش از 7400 دانش آموز در مناطق شهری و قریب به 3200 دانش آموز در مناطق روستایی شهرستان لامرد مشغول به تحصیل هستند.

وی در پایان با اشاره به این که بیشترین مدارس احداثی در دو سال اخیر توسط کمک های خیراندیشان احداث شده است عنوان کرد: خیراندیشان همیشه در احداث مدارس در منطق شهری و روستایی شهرستان لامرد همراه با اداره آموزش و پرورش بوده اند.

شهرستان لامرد، یکی از شهرستان های جنوبی استان فارس می باشد.

خبرنگار : فاطمه منصوری زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار