مربی های جوان پیشتاز پرچم افتخار روز اول را از آن گروه خود کردند

شیراز(پانا) – به گفته ی رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس، دانش آموزان شرکت کننده در اردو های تشکیلات سازمان دانش آموزی زندگی متفاوت تری را نسبت به دیگر دانش آموزان تجربه خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۳۸۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مربی های جوان پیشتاز پرچم افتخار روز اول را از آن گروه خود کردند

محسن کلاری با حضور در صبحگاه دومین روز اردوی استانی پیشتازان اظهار داشت: اردو، محلی برای آمادگی بیشتر، زندگی آرام تر و پر نشاط تر برای دانش آموزان است، که نظم در آن حرف اول را میزند.

وی با اشاره به نظم به عنوان مهمترین موضوع در اردو، ادامه داد: نحوه لباس پوشیدن، رفتار و نوع زندگی در اردوی شما نشان می دهد که شما چقدر آموزش دیده اید.

وی با تاکید بر این که افرادی که در اردو شرکت می کنند، متفاوت تر از بقیه دانش آموزان هستند، افزود: شما با تجربه زندگی در شرایط سخت تر، قطعا زندگی متفاوت تری را نسبت به دیگر دانش آموزان که چنین فضاهایی را تجربه نکرده اند، خواهید داشت.

وی ادامه داد: شما با حضور در اینجا، با انجام کار های روزمره خود و تهیه و طبخ غذا برای خود، یاد میگیرید که چطور در شرایط سخت دوام بیاورید، و این زندگی شما را متفاوت می کند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس با بیان این که در 150 کشور دنیا دانش آموزان تمریناتی حتی به مراتب سختر از تمرینات این قبیل اردو ها می بینند، عنوان کرد: حال که شما در این اردو شرکت کرده اید، باید نظم را به خوبی یاد بگیرید و تمام منش ها را نیز به طور کامل فرا بگیرید.

کلاری افزود: یک عضو تشکیلاتی علاقه مند، یک دانش آموز همه چیز تمام است، و با منش ها و رفتار هایی که می آموزد، در جامعه نگاه متفاوتی نسبت به بقیه به او می شود.

وی با اشاره به این که یک کشور عزتمند، نیاز به دانش آموزانی باهوش و خلاق دارد، گفت: کشورمان ایران اسلامی به افراد باهوشی چون شما برای پیشرفت نیاز دارد.

وی در پایان نیز از دانش آموزان خواست، تا از هوش و ذکاوت خود در کلاس ها های اردوی پیشتازان بهره گیرند، تا بهترین افراد برای اردوی کشوری انتخاب و اعزام شوند، همچنین از دیگر دانش آموزان خواست تا با شرکت در اردو ها و کلاس های تشکیلات، آموزش های بیشتری را فرا گیرند.

در ادامه صبح گاه، به گفته خلیل خوشحال مسئول ارزیابی اردو استانی پیشتازان، "اردوی تفکر" موفق به کسب پرچم افتخار در زمینه نظم و انظباط در روز اول اردو شد.

همچنین "اردوی تدبیر"، که با مربی های جوان خود، که اولین سابقه مربی گری در سازمان دانش آموزی را داشتند، توانستند پرچم افتخار، خلاقیت و نوآوری را از آن خود کنند.

اردوی استانی پیشتازان پسر از تاریخ 28 تا ۳۰ تیرماه در اردوگاه شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است، که 35 نفر از شرکت کنندگان به اردوی ملی اعزام می شوند.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار