نرم افزار خدماتی آژیر در شیراز آغاز به کار کرد

شیراز(پانا) - اپلیکیشن خدماتی آژیر، با ارائه بیش از 400 نوع خدمت، با حضور مسئولین استان فارس رونمایی شد و کار خود را در شیراز آغاز کرد.

کد مطلب: ۸۳۸۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نرم افزار خدماتی آژیر در شیراز آغاز به کار کرد

مدیر داخلی شرکت آرکا ژینوس راژمان، در مراسم رونمایی از اپلیکیشن خدماتی آژیر با اشاره به این که جامعه امروزه فعالیت خود را به سمت فضای مجازی پیش می برد، عنوان کرد: با توجه به حرکت جامعه به این سمت، ایده طراحی این برنامه در آبان ماه 96 شکل گرفت و پس از چند ماه ساخته شد.

جعفر صادقی با اشاره به مزایای نرم افزار های اینترنتی تصریح کرد: یکی از مهم ترین مزیت های اپلیکیشن های اینترنتی این است که محدودیت، زمانی و مکانی ندارند، و در هر مکان و زمانی می توان خرید های اینترنتی و سفارش خدمات را انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه واسطه ها و دلالان در اپلیکیشن های اینترنتی حضور ندارند ادامه داد: این مورد نیز از دیگر خصوصیات استارتاپ های آنلاین است، که باعث کاهش هزینه می شود، همچنین در این فضا نیز شفافیت بیشتری در خصوص اطلاعات و هزینه های خدمات و اجناس وجود دارد.

این شخص آگاه یکی از اهداف ساخت نرم افزار آژیر را انجام یک کار اجتماعی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اگر به سطح شهر نگاه کنیم، آگهی های تبلیغاتی زیادی را بر در و دیوار شهر می بینیم که موجب ایجاد زحمت برای ماموران شهرداری و از بین بردن چهره ی زیبای شهر می شود.

صادقی در این باره تصریح کرد: استفاده از برنامه ی خدماتی آژیر می تواند در کاهش آلودگی محیط شهر و تبلیغات برای متخصصان در سطح گسترده تر انجام دهد.

وی در خصوص خدمات آژیر تاکید کرد: این نرم افزار توانایی ارائه بیش از 400 نوع خدمت مانند خدمات نظافتی، باغبانی، تعمیرات، مشاوره ، پرستاری و... و دیگر خدمات که توانایی انجام آن در محل مهیا باشد، را دارد.

وی با اشاره به هوشمند بودن این نرم افزار گفت: تمام برنامه های خدماتی که تا کنون ارائه شده اند در کلان شهر تهران بوده است که با بررسی آنها و رفع نواقص این نرم افزار را تولید کرده ایم.

صادقی ادامه داد: این هوشمند بودن باعث می شود، تا اگر متخصصی سفارشی را قبول کرد، دیگر درخواستی برای وی ارسال نشود، همچنین امکان لغو در خواست، تا قبل از رسیدن متخصص به محل وجود دارد.

وی عنوان کرد: با رصد هایی که توسط تیم پشتیبانی انجام می شود و امتیاز دهی کاربران، باعث ایجاد یک فضای رقابتی در میان متخصصین می شود و متخصصی که امیتاز بیشتر دارد، درخواست های بیشتری برای وی ارسال می شود.

عضو تیم آژیر از ارائه فاکتور الکترونیکی برای مشتری خبر داد، که می توان آن را به صورت نقدی و الکترونیکی پرداخت کرد.

صادقی خبر داد: در آینده ای نزدیک برای متخصصان کلاس های آموزشی رایگان برگزار می شود و تمام آن ها بیمه خواهند شد.

در ادامه کارشناس فناوری و اطلاعات استانداری فارس با بیان این که نسل جدید دارای خلاقیت های بسیاری هستند عنوان کرد: جوانان امروزی نگاهی متفاوت به بازار کار دارند و منتظر کسی نیستند تا آنها را وارد بازار کنند و خود با خلاقیتی که دارند برا خود اشتغال ایجاد می کنند.

رضا حیدری فرد ادامه داد: شکل گیری چنین برنامه هایی مانند آژیر، به نگاه مردم به فضای مجازی باز می گردد که نگاهی بسیار خوب در جهت کاهش ترافیک و آلودگی شهری می شود.

وی افزود: یکی از مزیت های این برنامه این است کع نه تنها برای تیم سازنده ایجاد اشتغال می کند، بلکه با گسترش خدمات این تیم، برای متخصصان و افراد بیشتر نیز اشتغال زایی می کند.

در پایان، مجید نجفی نژاد از نحوه ثبت درخواست خدمات در این اپلیکیشن توضیحاتی ارائه داد و خاطر نشان کرد: خدماتی که برای انجام به بیشتر از یک روز زمان نیاز دارند، متخصص با توقف خدمت در پایان روز ادامه آن را در روز بعد انجام خواهد داد.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار