رونمایی از نخستین سامانه درخواست آنلاین خدمات در شیراز

شیراز (پانا) - مدیر داخلی شرکت آژیر(آرکا ژینوس راژما) از راه اندازی سامانه ارائه خدمات به صورت آنلاین در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۷۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از نخستین سامانه درخواست آنلاین خدمات در شیراز

جعفر صادقی، با اشاره به اینکه جامعه امروزی به سمت سرویس های آنلاین در حال حرکت است، گفت: در کشور های اروپایی به ازای هر هزار نفر، یک استارت آپ وجود دارد.

وی با بیان این که این یک سامانه کاملا هوشمند می باشد، ادامه داد: در حال حاضر ما این ادعا را داریم که نرم افزار ما، قوی ترین اپلیکیشن در کشور است، که مزایای آن شامل سه بخش مشتریان، متخصصین و اجتماع می شود

مدیر داخلی شرکت آژیر، با بیان اینکه این اپلیکیشن برای دستگاه های اندرویدی و ios طراحی شده است، تصریح کرد: ارائه 400 نوع خدمت در این برنامه، از مزیت های بخش مشتری می باشد که می توان به خدماتی مانند، تعمیرات خودرو، تعمیرات لوازم منزل، تشریفات و... اشاره نمود.

صادقی تاکید کرد: این شرکت وارد بحث فروش و حمل ونقل نشده است و تنها به ارائه خدمات و ارسال کتاب پرداخته است.

وی همچنین یکی از عمده اهداف این شرکت را آرامش روانی هر مشتری دانست و افزود: رفع نیاز های مشتری به صورت آنلاین و اینکه بهترین خدمات را دریافت کند، از اهداف ماست، که باعث ایجاد آرامش در مشتری می شود.

این مسئول، در بخش متخصصین یا استادکاران عنوان کرد: طبق فراخوان های داده شده تا کنون 300 نفر اقدام به ثبت نام به عنوان متخصص کرده اند، که تنها 100 نفر با ارائه مدارکی مانند پروانه کسب، عدم سوپیشینه و... توانسته اند در مصاحبه قبول شوند و به عنوان استادکار در سامانه ثبت شده اند.

مدیر داخلی شرکت آژیر با اعلام اینکه پیش بینی می شود این سامانه برای بیش از 2 هزار نفر ایجاد شغل کند، گفت: افرادی که در این سامانه به عنوان متخصص ثبت نام می کنند دارای مدرک و سابقه کار معتبر هستند.

صادقی ادامه داد: از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار این است که مشتری، در زمان ثبت درخواست خدمات می تواند نرخ خدمات را مشاهده و متخصص را انتخاب نماید.

وی یکی دیگر از قابلیت های مهم این سامانه را در ارسال درخواست به متخصصین دانست و اذعان داشت: سامانه مذکور، درخواست خدمات را در ابتدا برای 5 متخصصی که بیشترین امتیاز را دریافت کرده اند ارسال می کند، که مشتری می تواند از بین این 5 نفر پیشنهاد شده متخصص مد نظر را انتخاب نماید.

وی با اشاره به مطلب فوق از ایجاد یک فضای رقابتی یاد کرد و گفت: این امتیاز گیری ها موجب ایجاد فضای رقابتی در میان متخصصین می شود.

وی در خصوص سیستم امتیاز دهی تصریح کرد: در پایان هر کار مشتری می تواند میزان رضایت خود از نحوه اجرای خدمات را در سامانه ثبت کند و همچنین در برخی موارد، ناظر شرکت به صورت اتفاقی در محل حاضر می شود و کیفیت کار را کنترل می نماید.

همچنین مشتریان می توانند هزینه خدمات را به صورت نقدی و آنلاین پرداخت نمایند، که اکثر متخصصان این شرکت پایین تر از نرخ اتحادیه خدمات را ارائه می دهند.

مدیر داخلی این شرکت افزود: شرکت آژیر تنها 15 درصد از حق الزحمه ی متخصصین را دریافت می کند، و همچنین تمام پرداخت های آنلاین پس از 48 ساعت به حساب متخصصین یا استاد کاران واریز می شود و هیچ وجهی در حساب شرکت نخواهد ماند.

صادقی در پایان از رونمایی این سامانه در روز چهارشنبه خبر داد و عنوان کرد: این سامانه از روز چهارشنبه کار خود را در شهر شیراز آغاز می کند و تا پایان تابستان، محدوده فعالیت خود را در 6 شهرستان بزرگ استان و یکی از مراکز استان های جنوبی فارس گسترش می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار