مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس:

کشف به‌موقع استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان ضروری است

فارس (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم استعدادیابی دانش‌آموزان گفت: کشف به‌موقع استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان بسیار مهم و ضروری است و مهمترین اتفاق در آموزش این است که بازخورد آموزش را در عمل دانش‌آموز ببینیم.

کد مطلب: ۱۵۰۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف به‌موقع استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان ضروری است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش استان فارس؛ فرشید قاسمی در جلسه شورای ورزشی مدارس استان فارس با موضوع توانمندسازی معلمان تربیت‌بدنی و برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی گفت: ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین، 2 بخش است که باید هم به بخش سلامت و هم تربیت‌بدنی توجه ویژه شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس ادامه داد: مهم ترین اتفاق در آموزش این است که بازخورد آموزشمان را در عمل دانش‌آموز ببینیم.

قاسمی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب به مبحث استعدادیابی دانش‌آموزان گفت: کشف به‌موقع استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان بسیار مهم و از وظایف ماست که باید منجر به پرورش آن استعداد شود. بنابراین در این دوره توانمندسازی باید سعی کنیم به کشف و پرورش این استعدادها توجه ویژه کنیم.

وی افزود: امیدواریم که این دوره‌های توانمندسازی باعث شود در عمل، توجه به درس تربیت‌بدنی بیش‌ از پیش و در آموزش به دانش‌آموزان تحول ایجاد شود.

سیدکاظم حسینی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش استان فارس نیز گفت: ۱۵ شهرستان به‌صورت قطبی میزبان دوره توانمندسازی دبیران تربیت‌بدنی خواهند بود.

حسینی با اشاره به اینکه برای برگزاری این دوره از ظرفیت سالن‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان نیز بهره خواهیم برد، افزود: در این جلسه تقویم اجرایی دوره توانمندسازی ۲ هزار دبیر درس تربیت‌بدنی با عنوان «معلم توانمند، دانش‌آموز ماهر» در اختیار حاضرین قرار گرفت.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت‌بدنی گفت: برنامه هفته تربیت‌بدنی با شعار «ورزش، تندرستی، ایران قوی» به تصویب شورا رسید. 

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس خاطرنشان کرد: در هفته تربیت‌بدنی افتتاح پروژه‌های ورزشی، کاروان وسایل و تجهیزات ورزشی و ارسال این تجهیزات به سراسر استان را خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار