اعلام نتایج برگزیدگان مرحله استانی المپیاد رویش دختران در فارس

فارس(پانا) - مرحله استانی دهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی بازی‌های فکری سرگرمی رویش گروه دختران فارس برگزارشد در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنندگان در رشته‌های جنگا، لیوان چینی، مکعب روبیک، پنتاگو، بلاک‌آس، کریدور، اتللو و دومینو باهم به رقابت پرداختند و نتایج این مسابقات اعلام شد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج برگزیدگان مرحله استانی المپیاد رویش دختران در فارس

در رشته لیوان چینی مقطع ابتدایی، گروه دختران سارینا نجیبی از کازرون، لیلیا کاظمی و یسنا مظفری از نی ریز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بین شرکت‌کنندگان مقطع متوسطه رشته لیوان چینی نیز در گروه دختران، سارا دهقان از فسا، فاطمه جوکار از فسا و ستایش کاظمی از فسا به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم این رشته شدند.

همچنین در رشته جنگا در گروه دختران مقطع متوسطه به ترتیب آلا عامری از ناحیه 2 شیراز ، الیانا سلطانی از ناحیه عشایری  مقام های اول و دوم و آوا نظری از ناحیه 3 شیراز و تینا تدریس از مرودشت هردو مقام ‌های سوم مشترک این مسابقات را کسب کردند.

در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیز در گروه دختران، هلیا جما پور از ناحیه 3، معصومه دهقان از ارژن ، مقام‌های اول و دوم و ثنا ثانی دوست اززرقان ، وملینا رضائی از ناحیه 3 شیراز مقام سوم مشترک این مسابقات در رشته جنگا زا از آن خود کردند.

در رشته مکعب روبیک نیز در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه در گروه دختران، حدیث خوری از لارستان ،زهرا رستمی از ناحیه 1، رها امیدی از ناحیه 2 شیراز به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

همچنین در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در گروه دختران، پانیا باقری از مرودشت ، آناهیتا اشرف پور از ناحیه4 شیراز ،نازنین زهرا خلف زاده از مرودشت  به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته مکعب روبیک را در بین شرکت‌کنندگان کسب کردند.

همچنین در رشته اتللو مقطع ابتدایی در گروه دختران، هانیه زارعی از ناحیه 4، مبینا عباسی از ناحیه4 مقام‌های اول تا دوم وفاطمه عبادی وآیسا اسایش  مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

در مقطع متوسطه نیز در بین دانش‌آموزان گروه دختران، هانیه دانش نیا از فورگ ، فاطمه فتوت از ناحیه 3 مقام اول تا دوم  و  پرنیا سنایی وزهرا عظیمی  موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شدند.

در رشته پنتاگو نیز در مقطع ابتدایی ،نازنین زهرا جباری از داراب،فرناز عامری از مرودشت ،زهرا ضیائی از ناحیه 1 ، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

همچنین در مقطع متوسطه ،نیایش فریدونی ازناحیه 1 ،ریحانه یوسفی از صفاشهر، هلیا رفیعی از داراب رتبه‌های اول تا سوم رشته پنتاگو را از آن خود کردند.

در رشته کریدور نیز در مقطع متوسطه ، ثمین درستکار ازداراب، نسترن نریمانی از جهرم ، فاطمه آزموده از ناحیه 3 به ترتیب مقام های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

همچنین در رشته بلاک‌آس مقطع متوسطه ، درسا حداد از ناحیه سه شیراز ، یسنا طواف از ناحیه 1 شیراز ، آنیسا پورخورشید ازناحیه 2 شیراز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در مقطع ابتدایی نیز در رشته بلاک آس ،مبینا محمد صادقی از کازرون ،سارا عبادی از ناحیه 3 شیراز ، زینب رنجبر از ناحیه 1 شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقه را از آن خود کردند.

دهمین دوره از مسابقات استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش  با حضور مسؤلین و روسای سازمان دانش آموزی مناطق 60 گانه فارس در شیراز برگزار شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار