در راستای گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛

نگارش کتاب آموزش و پرورش فارس در اسارت در دستور کار است

فارس (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: نگارش کتاب «آموزش و پرورش فارس در اسارت» در دستور کار قرار می‌گیرد و خاطرات آزادگان فرهنگی در آن گنجانده می‌شود که قطعا کتاب بی‌نظیری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۹۵۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نگارش کتاب آموزش و پرورش فارس در اسارت در دستور کار است

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، فرشید قاسمی در دیدار با جمعی از آزادگان فرهنگی نواحی چهارگانه شیراز اظهار کرد: اگر بخواهیم صفت کاملی را برای آزادگان بگوییم باید بگوییم صبورتر از سنگ صبور؛ لذا همه مردم به وجود آزادگان افتخار می‌کنند.

وی افزود: انسان هرچه بالاتر برود، نیازهایش نیز متعالی می‌شود و خواسته‌هایش نیز تغییر می‌کند.

قاسمی تصریح کرد: آزادگان، مطالبه ثبت خاطراتشان را دارند که خواسته‌ای بسیار منطقی و به‌جاست؛ لذا نباید این برگ زندگی آزادگان به دست فراموشی سپرده شود.

وی افزود: نگارش کتاب «آموزش‌وپرورش فارس در اسارت» در دستور کار قرار می‌گیرد و خاطرات آزادگان فرهنگی در آن گنجانده می‌شود که قطعاً کتاب بی‌نظیری خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس خاطرنشان کرد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) حرکتی ایجاد کرد که سالیان سال زنده و پوینده است؛ لذا خاطرات ارزشمند آزادگان باید مکتوب شود تا در تاریخ ماندگار شود.

در استان فارس ۵۲ نفر فرهنگی آزاده هستند که برخی شاغل و برخی بازنشسته شده‌اند. نگارش خاطرات آزادگان و تبدیل آن به کتاب از خواسته‌های آزادگان از مدیرکل بود.

مرتضی سلطانیان، محمد فرهمند، سلیمان خادم، هادی تهمتن، عبدالله کاظمی، نوروز قلی‌نظری، عبدالمطلب رشیدی، محمد پرویزی، ناصر قائد و ناصر نجفی از جمله آزادگانی بودند که در این دیدار از سوی مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار