همزمان با هفته خبرنگار صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی 2 مدرسه با نام شهدای خبرنگار

فارس (پانا) - همزمان با هفته خبرنگار، کلنگ ساخت 2 مدرسه 9 و‌ 12 کلاسه با نام شهدای خبرنگار و شهید صارمی در محدوده سایت مسکن ملی شهر صدرا توسط خبرنگاران به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی 2 مدرسه با نام شهدای خبرنگار

به گزارش پانا شرکت عمران شهر جدید صدرا؛ همزمان با هفته خبرنگار، کلنگ ساخت ۲ مدرسه ۹ و ۱۲ کلاسه با نام شهدای خبرنگار و شهید صارمی در محدوده سایت مسکن ملی شهر صدرا توسط خبرنگاران به زمین‌زده شد.

مهدی پوربهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا در این مراسم گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در شهر صدرا هم‌اکنون ۱۷ هزار و ۳۰۱ مسکن در 10 سایت در حال انجام است که طبق دستور شهید رئیسی در مسکن ملی، زیرساخت‌ها باید تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا ادامه داد: بر اساس تحقق منویات شهید جمهور و برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، تکمیل زیرساخت روبنایی و زیربنایی به‌خصوص در نهضت ملی مسکن در دستور کار شرکت عمران صدرا قرار گرفت که بر این اساس امروز کلنگ ۲ مدرسه به زمین زده شد.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین موضوع زیرساختی روبنایی در سایت نهضت ملی مسکن، ساخت مسجد و مدرسه است، افزود: امروز در این سایت، کلنگ مدرسه ۱۲ و ۹ کلاسه به ترتیب به مساحت عرصه ۶ هزار و ۲۴۶ مترمربع و مساحت زیربنا متراژ هزار و ۶۰۰ مترمربع و زمین ۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع و زیربنا ۲هزار و ۵۴۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به زمین زده شد که عملیات ساخت آن از امروز با نام شهدای خبرنگار و شهید صارمی آغاز می‌شود.

پوربهی اضافه کرد: در سایت‌های طرح ملی مسکن، ساخت 5 باب مسجد در نظر گرفته شده که اکنون در حال طراحی آن هستیم و بعد از مناقصه و انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی مساجد نیز شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه در خصوص آب، برق و گاز خدمات خوبی در حال انجام است، افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان به خوبی با ما همکاری دارند و‌ امیدواریم برخی دستگاه‌ها که در شهر صدرا کم کاری کرده‌اند نیز پای کار بیایند و طبق قانون، زیرساخت‌های شهر جدید را تکمیل کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا به تنش آبی در این شهر اشاره کرد و گفت: در این راستا شرکت عمران صدرا منابع مالی آبفا شهر شیراز را تأمین کرد تا زیرساخت صدرا تکمیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار