مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس:

آموزش مهارت‌های مختلف در مدارس شاهد امری ضروری است

فارس (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس گفت باید تلاش کرد کارآمدی نیروهای شاغل در مدارس شاهد بالا باشد و شرایط مدارس شاهد نیز به‌گونه‌ای باشد که معلمان برای خدمت در این مدارس با هم رقابت کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت‌های مختلف در مدارس شاهد امری ضروری است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش استان فارس؛ فرشید قاسمی در جمع اعضای ستاد شاهد استان اظهار کرد: با برگزاری کلاس‌های تقویتی به دانش‌آموزان شاهد کمک شود تا ارتقای علمی یابند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با تاکید بر اینکه آموزش مهارت‌های مختلف در مدارس شاهد امری ضروری است، افزود: باید تلاش کرد کارآمدی نیروهای شاغل در مدارس شاهد بالا برود و شرایط مدارس شاهد نیز به‌گونه‌ای باشد که معلمان برای خدمت در این مدارس با هم رقابت کنند.

وی ادامه داد: موضوع مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان در دستور کار فرآیند مصاحبه مدیران مدارس شاهد نیز قرار گیرد.

ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به وطن اظهار کرد: در نامگذاری مدارس از نام بانوان شهیده نیز استفاده شود.

بیانی به‌عنوان مثال به ذکر نام شهیده باختر بیگلری از شهدای لارستان اشاره کرد و گفت: این شهیده به همراه همسر و فرزندش در ابتدای نهضت امام خمینی(ره) به شهادت رسیده‌اند اما به‌خوبی به جامعه معرفی نشده‌اند.

وی تصریح کرد: به‌کارگیری مدیران و کادر آموزشی توانا و کارآمد در مدارس شاهد در اولویت باشد تا جوّ مذهبی بر مدارس شاهد حاکم شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ادامه داد: در موضوع پوشش اسلامی در مدارس شاهد باید با جدیت عمل کنیم و مقید به قوانین باشیم.

وی ادامه داد: در انتخاب مدیران جدید، متقاضیان علاوه بر شرکت در مصاحبه آموزش‌وپرورش در مصاحبه بنیاد شهید نیز حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار