مدارس ناحیه سه شیراز میزبان مهمانان نوروزی هستند

شیراز (پانا) - جزئیات اسکان موقت فرهنگیان در سفرهای نوروزی به شیراز و شعار سفرهای نوروزی ( کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان) با توجه به اینکه در طی دو سال اخیر تمامی مردم از سفرهای درون شهری یا برون شهری به دور بودند ، امسال با شرایط به وجود آمده می‌توانند به شهرهای دیگر سفر کنند. استان فارس و شهر شیراز نیز از برنامه پذیرش مهمانان نوروزی مستثنا نیستند.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس ناحیه سه شیراز میزبان مهمانان نوروزی هستند

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز از آماده‌سازی بیش از ۳ هزار کلاس در چهار ناحیه شیراز برای بیتوته فرهنگیان، کارکنان دولت، نیروهای نظامی و انتظامی و مشاغل آزاد خبر داد و گفت: از این پس با تأیید مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس دانش‌آموزان هم نیز همانند فرهنگیان پذیرش می‌شوند ‌.

سید عبدالصمد موسوی ادامه داد: امسال طبق پیش‌بینی اولیه حدود 30 درصد فضاهای استان را برای مهمانان وارد شده به این استان آماده‌سازی کرده‌ایم که به جهت استقبال بیش از حد مردم در سفر به شهر شیراز در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد فضاها و مدارس را در اختیار مهمانان قرار داده ایم.

موسوی افزود: در مدارس طرح اسکان به فراخور درجه‌بندی خدماتی چون فرش، امکانات گرمایشی، اجاق گاز، تلویزیون و حمام موجود خواهد بود.

او اضافه کرد: مراکز و مدارس تحت پوشش ناحیه سه شیراز، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا 12 شب دائر و مشغول خدمات دهی به هموطنان و مسافران هستند.
وی اظهار کرد: در شهر‌ شیراز سعی شده با توجه به نکات بهداشتی در اسکان‌های موقت به موارد «رعایت اصول ایمنی بهداشت مدارس طرح اسکان»، «توجه به زیباسازی پایگاه‌های پذیرش»، «نصب بنر در ورودی‌های شهر شیراز و محل نصب مناسب برای مسافرین با رویکرد هدایت مسافرین»، «برپایی نمایشگاه کتاب»، «معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری شیراز»، «قرار دادن فرم نظر سنجی در اختیار مسافرین» و «برنامه های زیارتی، سیاحتی، فرهنگی دیگر» توجه ویژه‌ای شود.

دانش‌آموز_خبرنگار: حانیه عابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار