افزایش ٣۵ درصدی نرخ سرویس مدارس درشیراز

شیراز (پانا)  - شورای شهر شیراز در یک صد و چهل و هشتمین جلسه این شورا ، افزایش 35 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1400-1399 را تصویب کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ٣۵ درصدی نرخ سرویس مدارس درشیراز

در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر شیراز و با استناد به نامه رئیس کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس شهرستان شیراز درباره نرخ خدمات حمل‌ونقل دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بررسی و با رأی موافق اعضا به تصویب رسید.

به این ترتیب و بر اساس شرایط موجود متأثر از شیوع ویروس کرونا در کشور، با توجه به احتمال اتخاذ تصمیمات مقطعی در خصوص فعالیت مدارس در طول سال تحصیلی متناسب با شدت و ضعف کنترل بیماری، نرخ خدمات حمل و نقل دانش آموزان مدارس شیراز برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ با افزایش ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته بر اساس نوع خودرو، تعداد روزهای هفته و ظرفیت‌های مختلف خودرو تصویب شد.

بر این اساس برای مسیرهای پر ترافیک ۱۰ درصد به نرخ ورودی و نرخ هر کیلومتر سال ۹۹ اضافه می‌شود و تعیین مسیر پرترافیک نیز توسط سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری خواهد بود.

همچنین برای مسافت‌های بالاتر از ۲۰ کیلومتر به ازای هر کیلومتر مازاد به میزان ۱ درصد نرخ فوق به مبلغ کل کرایه اضافه و از تاریخ ابلاغ این مصوبه کلیه مصوبات قبلی در این خصوص ملغی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار