دستگیری دو داوطلب به علت همراه داشتن ابزار الکترونیک

تهران (پانا)- سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از دستگیری دو داوطلب به علت همراه داشتن ابزار الکترونیک در اولین روز آزمون سراسری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری دو داوطلب به علت همراه داشتن ابزار الکترونیک

عبدالرسول پورعباس، سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به سالم برگزار شدن نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده همراه داشتن هرگونه ابزار الکترونیک در جلسه آزمون سراسری به سرعت شناسایی می‌شود.

پورعباس درباره دستگیری این داوطلب آزمون سراسری افزود: این دو نفر تلاش می‌کردند از سئوالات آزمون سراسری تصویر تهیه و از حوزه به بیرون ارسال کنند که در کمتر از چند ثانیه بوسیله نیرو‌های امنیتی شناسایی و در حال اقدام دستگیر شدند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: در کنکور نوبت دوم آزمون سراسری موردی در اتباط با تجهیزات الکترونیک مشاهده نشده است. پورعباس گفت: با توجه به اشراف پلیس و دستگیری‌های انجام شده، فعالیت این افراد به صفر رسیده است. وی گفت: حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر که تجهیزات الکترونیکی خریداری کردند با اسم و مشخصات شناسایی شدند و شماره صندلی این افراد نیز مشخص که به آنها تذکر داده شده است که این تجهیزات را با خود به حوزه‌های امتحانی نیاورند که امیدواریم این تجهیزات را به همراه خود نیاورند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: اگر این ۲۰ تا ۳۰ نفر تجهیزات را به همراه بیاورند قطعا همان لحظات اول شناسایی و دستگیر و ۱۰ سال از شرکت در آزمون سراسری محروم خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار