۹۶ هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جذب خواهند شد

تهران (پانا) - تعداد ۹۶ هیات علمی در بیستمین فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
۹۶ هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جذب خواهند شد

بیستمین فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از ۲۲ تا ۲۹ خرداد ماه جاری به صورت کشوری در اکثر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد.

با توجه به ظرفیت اعلام شده از سوی وزارت بهداشت داوطلبان در سامانه جذب وزارت بهداشت ثبت نام کرده و مدارک و مستندات خود را بارگذاری کردند؛ بررسی اولیه مستندات توسط کارشناسان مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت و دانشگاه صورت گرفته است و در نهایت افراد واجد شرایط در مرحله اول برای مصاحبه علمی دعوت شدند.

 این افراد در پنج روز کاری از ۲۲ خردادماه تا ۲۹ خردادماه برای مصاحبه علمی در گروه‌های مختلف دعوت شده و مورد مصاحبه قرار می گیرند. بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این مصاحبه علمی مستندات ارایه شده توسط داوطلبان، کیفیت علمی، توانایی و قابلیت‌های فرد، تسلط بر سایر زبان‌ها، سوابق آموزشی، فعالیت‌های پژوهشی در رشته تخصصی مربوطه براساس مستندات و مصاحبه حضوری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

برای ایجاد وحدت رویه در جذب اعضای هیات علمی این مصاحبه انجام و بر اساس چک لیست وزارت بهداشت توسط گروه‌های علمی مورد بررسی هیات کارشناسی قرار می‌گیرد. این هیات کارشناسی متشکل از  رییس دانشکده مربوطه، مدیر گروه رشته مربوطه و یک ناظر هیات جذب دانشگاه است.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص مزایای بررسی و ارزیابی داوطلبان براساس چک لیست وزارت بهداشت تاکید کرد؛ ارزیابی داوطلبان براساس این چک لیست نقش بسیار مهم و موثری در کاهش خطاهای انسانی و یا اعمال سلایق و نظرات شخصی در این فرایند دارد.

نتایج نهایی مصاحبه علمی پس از طی فرایند مربوطه و بررسی مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت در نهایت به هیات های جذب دانشگاه اعلام و سپس مابقی فرایند جذب انجام می‌شود.

در این فراخوان ۳۰۰ داوطلب در ۵۷ رشته آموزشی شرکت کردند که ۳۷ رشته مربوط به علوم بالینی و ۲۰ رشته مربوط به علوم پایه بوده است. از این تعداد متقاضی ۹۶ نفر در رشته های مختلف براساس مجوزهای اعلام شده جذب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار