محدودیت سرویس‌دهی در خط یک متروی تهران

تهران (پانا)- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: مترو جمعه ۹ شهریور در دو ایستگاه علی‌آباد و جوانمرد قصاب، مسافرگیری ندارد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

هادی زند با بیان اینکه در دو دهه فعالیت خط ۱ بیش از یک میلیون حرکت مسافری در این خط انجام شده است، افزود: به همین خاطر بهسازی مسیر روباز این خط در دستور کار شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه قرار گرفته است و مقرر شده تا در جمعه‌ها و ایام تعطیل شهریور این عملیات عمرانی انجام شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درخصوص برنامه بهسازی در روز جمعه این هفته گفت: ۹ شهریور، حدفاصل ایستگاه علی‌آباد تا جوانمرد قصاب جبهه کاری برای انجام بهسازی انتخاب شده است و این دو ایستگاه سرویس‌دهی نخواهند داشت.

هادی زند با اشاره به اینکه در زمان انجام بهسازی، سرویس‌دهی خط یک مترو به دو بخش تقسیم می‌شود، افزود: جمعه خط یک از ایستگاه تجریش تا علی‌آباد و برعکس و همچنین ایستگاه جوانمرد قصاب تا کهریزک و شهر پرند و برعکس خدمات‌رسانی خواهد کرد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: برای رفاه حال شهروندان، هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی، برای انتقال مسافران از ایستگاه مربوطه انجام شده است و وسایل نقلیه در این ایستگاه‌ها برای جابه جایی مسافران مستقر خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار