رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران:

اردوی یک‌روزه «تمشک» با حضور 3232 دانش‌آموز در آبان و اوایل آذر برگزار می‌شود

شهرستان‌های تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران از برگزاری اردوی یک‌روزه «تمشک» با حضور 3232 دانش‌آموز در آبان و اوایل آذر در اردوگاه شهید منتظری شهریار و کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی(ره) ناحیه یک شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوی یک‌روزه «تمشک» با حضور 3232 دانش‌آموز در آبان و اوایل آذر برگزار می‌شود

عباس میرزایی در جلسه کارگروه اردوی تمشک که در دفتر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران برگزار شد در رابطه با اجرای این طرح بیان کرد: این اردو با شعار توانمندسازی، مشاوره و مددکاری، شادی و نشاط و کارآموزی، مختص دانش‌آموزان منتخب توسط مشاورین مدارس در قالب اردوی یک‌روزه با حضور ۳۲۳۲ دانش‌آموز در ماه‌های آبان و اوایل آذر در اردوگاه شهید منتظری شهریار و کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی(ره) ناحیه یک شهرری برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوی تمشک جهت سازماندهی و ارزیابی دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی است که با محوریت سازمان دانش‌آموزی و اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران بیان کرد: از اهداف این طرح، ایجاد جرقه‌های هویت‌سازی و امیدآفرینی در مخاطبان و ایجاد سوال‌های مناسب برای انتخاب مسیرهای ممکن رشد و آشنایی دانش‌آموزان با مسیرهای اشتغال و کارآفرینی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ویژه دانش‌آموزان است که محقق می‌شود.

خبرنگار : نفیسه حیدری نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار