معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان:

اهالی رسانه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی دارند

بهارستان یک(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان، اهالی رسانه را نقش مهمی در جهت‌‌دهی افکار عمومی دانست.

کد مطلب: ۱۵۱۰۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اهالی رسانه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی دارند

جلسه آموزشی خبرنگاران پانا با حضور مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین و همچنین دانش‌آموز خبرنگاران در سالن شهید درهم‌پور برگزار گردید.

مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان در رابطه با نقش خبرنگاران در جامعه تشریح کرد: خبرنگاران به عنوان عوامل آگاهی‌بخشی، نقش اساسی در پویایی جامعه دارند، آنها با قلم خود رویدادها را شرح می‌دهند و موجب روشنگری افکار مردم می‌شوند؛ عدم حضور آنها باعث مشکلات بسیاری در سراسر جامعه خواهد شد زیرا فرآیند پیشرفت در کشور بدون نقش‌آفرینی خبرنگاران، ممکن نیست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان در خصوص اصول خبرنگاری خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اصول در شغل خبرنگاری صداقت است که خبرنگاران باید با توجه به این اصل اخبار خود را نگارش کنند، خبرنگاری نقش مهمی در تحولات اجتماعی جامعه دارد بنابراین باید به صحیح‌ترین روش ممکن انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود افزود: همچنین خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و دلسوزانه صدای آنها را به گوش مسئولین می‌رسانند و در حل مشکلات آنها نقش شایانی دارند؛ آنها باعث افزایش امید بین مردم می‌شوند و وظیفه خطیری در جریان اعتماد دارند.

مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر، مقتدرانه در پیشرفت این حرفه تاثیرگذار عمل کنیم، با کمک‌های دلسوزانه رابط پانا و تلاش‌های متداوم دانش‌آموزان قطعا خوش می‌درخشیم.

خبرنگار : دانش آموز، یسنا عزیززاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار