رابط پانا و کارشناس روابط‌ عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

پانا بهترین محیط جهت شکوفایی استعداد دانش‌آموزان است

بهارستان یک (پانا) - رابط پانا و کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، خانواده پانا را بهترین محیط جهت شکوفایی استعداد دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۵۱۰۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پانا بهترین محیط جهت شکوفایی استعداد دانش‌آموزان است

جلسه آموزشی خبرنگاران با حضور مجتبی نقی‌زاده (معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان) و سایر مسئولین و دانش‌آموزخبرنگاران ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم‌پور برگزار شد.

رضا نیک‌جوی، رابط پانا و کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت خبرنگاری عنوان کرد: بین حدود ۶۷۰۰۰ دانش‌آموز در ناحیه یک بهارستان، شما خبرنگاران پانا در جایگاهی که مختص رشد، نُموّ و ترقی است، قرار گرفته‌اید. بنابراین از چنین موقعیت‌هایی جهت درخشش خود استفاده کنید و آن‌ها را غنیمت شمارید، میدانی گسترده و فرصت‌های بسیاری برای شما مهیا است که بتوانید به کمک این فرصت‌ها استعدادهای خود را شکوفا کنید.

وی افزود: اکنون تقریباً ۴۰ نفر از دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان، عضو خبرنگاران پانا هستند و در صدد هستیم دانش‌آموزانی توانمند، بااراده، منضبط و بااستعداد را به جمع شما اضافه کنیم و خانواده پانا را بیش از این گسترش دهیم.

رابط پانا و کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان خطاب به خبرنگاران پانا تصریح کرد: اخلاق خبرنگار باید در اولویت باشد. چیزی که خبرنگاران را از دیگران متمایز می‌کند، اخلاقیات است. شما به‌عنوان یک دانش‌آموزخبرنگار باید همیشه ظاهری آراسته و دانش‌آموزی داشته و هویت خود را حفظ کنید.

وی افزود: باید بدانید که حضور هر یک از شما در هر جمعی به‌عنوان نماینده خبرنگاران پانا بسیار مهم و بیانگر میزان توانمندی، اخلاقیات، استعداد و ادب تمام خبرنگاران پانا است و در نتیجه پیش از آن که یک خبرنگار باشید باید دانش‌آموزی مسئولیت‌پذیر و کاردان باشید که بتوانید به‌عنوان یک نماینده خوش بدرخشید و بانی افتخار یک مجموعه باشید.

نیک‌جوی در رابطه با مسئولیت‌های دانش‌آموزخبرنگاران پانا شرح داد: یک خبرنگار دانش‌آموز با عملکردی مطلوب خواهد درخشید و در واقع میزان پیگیری، مسئولیت‌پذیری، توانمندی، نظم و دقت یک خبرنگار دانش‌آموز سبب پیشرفت و ترقی وی خواهد شد.

وی ادامه داد: دانش‌آموز وظیفه‌شناس در هر حیطه‌ای خوش می‌درخشد و موفق خواهد بود. بنابراین تمام همت خود را جهت پیشرفت مجموعه خبرگزاری پانا به خرج دهید و اراده و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر داشته باشید؛ چرا که در چنین مسیری، دشواری‌ها و موانع بسیاری وجود دارد که باید از آن‌ها گذر کرد و در نهایت به کمال و سعادت رسید؛ زیرا شما در مجموعه پانا توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارید که همین امر می‌تواند بانی رسیدن به سعادت باشد.

رابط پانا ناحیه یک بهارستان تصریح کرد: استعدادهای شما اعم از قلم زیبا، صدای رسا و اعتماد به نفس بالا و سایر موارد در پانا شکوفا می‌‌شود حتی اگر یکی از این موارد را دارا نباشید در این گروه با الگوبرداری‌های خوب و آموزش‌ها به آن‌ها دست خواهید یافت‌.

نیک‌جوی اظهار کرد: در فصلی پر از رویداد در آموزش و پرورش هستیم که بهترین زمان برای فعالیت در حوزه خبر و آموزش‌ و پرورش است و به همین جهت نیازمند یاری، فعالیت و عمل شما دانش‌آموزخبرنگاران جهت انعکاس اخبار، رویدادها و مراسمات در آموزش و پرورش هستیم.

خبرنگار : دانش‌آموز، پریا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار