مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی موجب افزایش دانش نومعلمان می‌شود

بهارستان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را موجب افزایش دانش نومعلمان دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۹۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه‌های آموزشی موجب افزایش دانش نومعلمان می‌شود

آیت اصلانی در خصوص اهمیت کارگاه‌های آموزشی اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در طول سال موجب افزایش آگاهی دبیران در زمینه‌ دروس تخصصی می‌شود. معلمان باید در راه آموزش علم به دانش‌آموزان، سطح دانش و سواد خود را افزایش دهند.

وی در رابطه با اهمیت شغل معلمی بیان کرد: معلمی، شغل انبیا است و زمانی که وارد عرصه‌ آموزش‌ و پرورش می‌شوید باید با پشتکار تمام برای موفقیت دانش‌آموزان تلاش کنید. معلم‌ها الگوی دانش‌آموزان در همه‌ عرصه‌ها‌ی زندگی هستند. هنگامی که یک معلم بتواند با دانش‌آموزان خود ارتباط موثری بگیرد می‌تواند یک دوست و راهبر در همه‌ زمینه‌ها برای دانش‌آموزان خویش باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص اهمیت اهداف در زندگی انسان‌ها بیان کرد: همه‌ انسان‌ها در این دنیا باید هدفی داشته باشند؛ زیرا اهداف انسان‌ها موجب روشنایی مسیر زندگی آن‌ها می‌شود. معلمان از اشخاصی هستند که می‌توانند دانش‌آموزان را برای رسیدن به اهداف خویش راهنمایی کنند و در این مسیر، چراغ راهنما برای دانش‌آموزان خود باشند.

وی گفت: معلم خوب در همه‌ عرصه‌ها به کمک دانش‌آموز خود می‌آید. یکی از مسائل مهم آموزشی به ذوق آوردن دانش‌آموزان برای یادگیری است که معلم‌ها باید بتوانند از ترفندهای مختلف برای تقویت روحیه کنجکاوانه دانش‌آموزان خود تلاش کنند.

اصلانی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین وظایف یک معلم، پرورش انسان‌ سالم و عاقل برای جامعه است؛ زیرا ستون‌ جامعه دانش‌آموزان هستند. امروزه به دلیل افزایش سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان، معلمان باید در همه‌ عرصه‌ها آگاهی کامل داشته باشند تا در مسیر تحصیلی، راهبر خوبی برای دانش‌آموزان خود شوند.

خبرنگار : دانش‌آموز، یگانه عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار