معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

حامی دانش‌آموزان ورزشکار تا مسابقات بین‌المللی خواهیم بود

شهریار (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حمایت خود از دانش‌آموزان ورزشکار تا رسیدن به سطح بین‌المللی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

رضا امیدی‌قنبری در گفت‌وگو با پانا در تشریح آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات، طرح‌ها و برنامه‌های تربیت‌بدنی و سلامت عنوان کرد: «در این آیین از همکاران پرتلاش تجلیل به‌عمل آمد که این افراد، رتبه‌های کشوری و بین‌المللی در حوزه سلامت و تربیت‌بدنی را کسب کرده‌اند. در بخش دانش‌آموزی نیز از دانش‌آموزان ورزشکار و دانش‌آموزانی که روز سلامت، فعالیت موفقیت‌آمیزی داشته‌اند تجلیل شد.»

این مسئول بیان کرد: «در طرح اجرا شده امروز مدیران فعال حوزه تربیت‌بدنی و سلامت به عنوان مدیر همیار سلامت و مدیر ورزشیار معرفی شدند و تندیس دریافت کردند و از عملکردشان در این حوزه تجلیل شد. معتقدیم که فعالیت همکاران در این حوزه علاوه بر اینکه به ارتقای شاخص سلامت جامعه کمک می‌کند باعث افزایش روحیه شادابی و نشاط در بین دانش‌آموزان خواهد شد و نهایتاً بحث سند تحول بنیادین و ساحت زیستی و بدنی تقویت خواهد شد. این امر در فرهنگ‌سازی این 2 حوزه در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها تاثیر مثبت خواهد داشت.»

وی شرکت دانش‌آموزان در چنین جشنواره‌هایی را مهم دانست و تصریح کرد: «در حال حاضر در بحث مسابقات برون‌مرزی در چند رشته ورزشی میزبان هستیم و تیم‌های ملی در شهرستان‌های تهران در حال تمرین هستند. کنار دانش‌آموزان هستیم و آن‌ها را حمایت می‌کنیم که به مسابقات ملی و بین‌المللی راه پیدا کنند.»

حجم فایل ویدیویی : ۱۲.۶۰M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۰۲ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموز: پریسان حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار