روایت خبرنگار پانای شهرستان‌های تهران از حضور در مصلی تهران؛

ساعت ها را کوک کرده بودم برای دیدن آغوش ملتی که قلبش با خداست

پاکدشت(پانا) - خبرنگار پانای شهرستانهای تهران از حضور خود در مصلی امام خمینی تهران و کوک کردن ساعت ها برای دیدن موج پرشکوه مردم در راستای اقامه نماز جمعه به امامت رهبرمعظم ایران، می‌گوید.

کد مطلب: ۱۵۰۷۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ساعت ها را کوک کرده بودم برای دیدن آغوش ملتی که قلبش با خداست

هوای تهران،  آغوش خود را برای پذیرایی از مردمی گشوده بود که با قلب‌هایی پر از شور و  با چشمانی اشکبار،  راهی مصلی امام خمینی شده بودند.  هزاران نفر،  از زن و مرد و پیر و جوان،  در این روز عزا و سوگ،  با حضور خود،  حماسه‌ای  بی‌نظیر  آفریدند.  انگار  هر قدمی که به سمت مصلی برمی‌داشتیم،  مانند  پرواز  روحی  به  سمت  معبود  بود.

صدای اذان که بلند شد، انگار قلبم هم با آن هم نوا شد. ساعت‌ها را کوک کرده بودم برای این لحظه، برای تماشای دریایی از ایمان و عشق که در مصلی امام خمینی تهران موج می‌زد. امروز، در قلب پایتخت، ملت ایران با حضوری حماسی، عهدی دوباره با آرمان‌های انقلاب بست و در کنار رهبر خود، فریاد اقتدار و وحدت سر داد.

امروز آقا خطیب نماز جمعه‌ تهران بودند و این یعنی انتقال این پیام به ملت: من که رهبرتان هستم درست بعد از پاسخ به اسرائیل در ملاء عام و وسط شهر حاضر شدم. کسی ترسی در دلش راه ندهد.

در این جمعه تاریخی، حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله خامنه‌ای، در مصلی امام خمینی، مانند نوری در تاریکی بود. سخنان ایشان، مانند قطره‌های باران بر زمین تشنه دل‌ها ریخت و امیدی نو در قلب ما روشن کرد. ایشان با زبانی پرمهر و قلبی آکنده از عشق به ملت، بر لزوم اتحاد و همدلی در شرایط فعلی تاکید کردند و از مردم خواستند تا با چشم‌های بصیرت و قلب‌های پاک، در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

حضور پرشور مردم در نماز جمعه، مانند موجی خروشان بود که تمام فضای مصلی را در بر گرفته بود. فریادهای "الله اکبر" و "مرگ بر آمریکا"، مانند موسیقی روحانی و نشانه ایمان راسخ مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی بود. در آن لحظات، احساس کردم که در آغوش ملتی قرار گرفته‌ام که قلبش با خداست و برای حفظ وطن و ارزش‌هایش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

در این جمعه حماسی، مردم با حضور خود بار دیگر اثبات کردند که در کنار رهبری و با ایمان راسخ به ارزش‌های انقلاب اسلامی، از حقوق و منافع کشور دفاع خواهند کرد. این حضور پرشور، مانند سدی استوار در مقابل دشمنان ایستاده و پیامی قوی به آن‌ها می‌دهد: ملت ایران در کنار رهبری و با ایمان راسخ به آینده، در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد.

امروز، در مصلی امام خمینی، ملت ایران با حضور خود به جهان نشان داد که در کنار رهبری و، در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد. و این پیام، صدای بلند و رسای ملت ایران در مقابل دشمنان است.

خبرنگار : دانش‌آموز، عسل ماکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار