رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک در اجتماع دختران حزب‌الله دبیرستان معرفت؛

با شهادت سید حسن نصرالله، جهان بیدارتر شد

کهریزک (پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک در اجتماع دختران حزب‌الله دبیرستان دخترانه معرفت بشهادت سید حسن نصرالله را آغاز راه دانست و جهانیان را بیدار تر از قبل برشمرد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
با شهادت سید حسن نصرالله، جهان بیدارتر شد

اجتماع دختران حزب‌الله دبیرستان معرفت باحضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله باقرشهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی، معاون آموزش متوسطه، مسئول حراست، مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش منطقه کهریزک در دبیرستان دخترانه معرفت کهریزک برگزار شد.

علی اصفهانی رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک در جمع دختران حزب‌الله دبیرستان دخترانه معرفت کهریزک گفت: حقیقتا از دست دادن مردی که حتی نامش نیز خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده بود و لرزه بر اندام خونخواران و جنایتکاران می‌انداخت، مصیبتی بزرگ و غمی جانکاه است.  اما با شهادت سیدحسن نصرالله جهان بیدار شد و دشمنان کور دل دانستند که پرچم مقاومت بر زمین نخواهد ماند.

 اصفهانی بر ولایتمداری دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد و افزود: یکی از صفات افرادی مانند شهید مقاومت، سیدحسن نصرالله که آنان را نسبت به بقیه مردم ممتاز می‌کند، ولایتمداری است. شهید سیدحسن نصرالله، همه وجودش را در ولایتمداری جستجو می‌کرد تا به این هویت و اصالت رسید و در جهان اسلام برجسته شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک ادامه داد: جنگ امروز بر سر مساله موجودیت اسلام است، دشمن نمی‌تواند تفکر اسلام را بپذیرد. هدف دشمن استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تغییر در باور و اندیشه و فرهنگ نسل جدید است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه معرفت امروز در اعلام انزجارتان از این رژیم غاصب، نشان دادید که در برابر دسیسه‌های دشمن ایستاده‌اید.

 

 

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار