مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

کسب رتبه اول کشوری طرح پویش مهر در رشته سرود همگانی توسط دانش‌آموزان دبیرستان عطیه ملارد

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از کسب رتبه اول کشوری طرح پویش مهر ریاست‌جمهوری در رشته سرود همگانی توسط دانش‌آموزان دبیرستان عطیه ۲ این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری طرح پویش مهر در رشته سرود همگانی توسط دانش‌آموزان دبیرستان عطیه ملارد

سعید تیموری‌راد در گفت‌وگو با پانا درباره سرود همگانی «پیرامید» عنوان کرد: «سرود پیرامید با حرکات دست و جابه‌جایی دانش‌آموزان، اَشکالی متنوع و جذاب ایجاد می‌کند که گویی یک اثر هنری زنده و پویا را به نمایش می‌گذارد. این سرود، افراد را به وجد می‌آورد و حس شادی را به دیگران منتقل می‌کند. در دهه فجر، اجرای این سرود با عنوان «یاوران انقلاب» در سالن شهید ثمری شهرستان ملارد، فضایی پرشور و هیجان‌انگیز را برای دانش‌آموزان و مخاطبان رقم زد.»

وی گفت: «حدود ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان عطیه ۲ با دو هفته تمرین مداوم زیر نظر استاد محمد فرزین‌فر این سرود را با  ظرافت و احساس خاص، اجرا کردند. در هر حرکت و جابه‌جایی هنگام اجرای این سرود، داستان و پیامی مهم نهفته است. گل و غنچه، نقشه ایران، نوشتن ایران به انگلیسی، نوشتن یاوران انقلاب و موج زیر پرچم از جمله اَشکالی بودند که دانش‌آموزان، پدید‌آورنده آن بودند.»

تیموری‌راد به نحوه برنامه‌ریزی و برگزاری این برنامه پرداخت و تصریح کرد: «این سرود حاصل تلاش و همدلی گروهی افراد، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش، استاد محمد فرزین‌فر، فاطمه نوروزی‌مختار، حدیث عبدی، فاطمه رستمی و مرضیه حافظی بود. این برنامه‌ریزی، نشان از توانایی و استعداد بالای دانش‌آموزان این مدرسه دارد و هر کدام از دانش‌آموزان با عشق و شور در این برنامه شرکت کردند و این کار، اثری جذاب به نمایش گذاشته شد.»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در خصوص شرکت سرود پیرامید در جشنواره‌ اظهار کرد: «این سرود در پویش پرسش مهر نیز شرکت کرد و به سطح منطقه، استان و کشور رسید و در هر 3 سطح به رتبه اول دست پیدا کرد. این موفقیت، نشان از یک پیام مهم و ماندگار است که با همکاری و هماهنگی به ثمر نشسته است.»

وی افزود: «لحظات اجرای این سرود، پُر از هیجان و شور بود و دانش‌آموزان با تمام وجود و با حرکات منسجم و دقیق، پیام «یاوران انقلاب» را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند. کسب رتبه اول کشوری را به دانش‌آموزان این مدرسه که با تلاش و پشتکار خود به این موفقیت‌ دست پیدا کردند تبریک می‌گویم و از تمام عوامل اجرایی و دانش‌آموزان که در این برنامه ارزشمند مشارکت داشتند، تشکر می‌کنم. همیشه در کنار دانش‌آموزان بااستعداد و خلاق هستیم و آن‌ها را حمایت می‌کنیم.»

خبرنگار : دانش‌آموزان: زهرا ابراهیمی، ریحانه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار