مدیر آموزش و پرورش رودهن:

چشم‌انداز انقلابی فرهنگیان، اشاعه آرمان‌های دفاع مقدس در مدارس است

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن، چشم‌انداز انقلابی تمام فرهنگیان با توجه به مصادف بودن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس را اشاعه آرمان‌های درخشان و حماسه‌‌ساز دفاع مقدس در مدارس برشمرد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
چشم‌انداز انقلابی فرهنگیان، اشاعه آرمان‌های دفاع مقدس در مدارس است

زهرا رستمی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان ابن‌ سینا رودهن ضمن تبریک ویژه این ایام به تمام دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی بیان کرد: مدرسه، کانون تعالی تربیتی برای دانش‌آموزان و معلمان است و هر سال با فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت در این‌ مسیر متعالی، قدم‌های تازه و بدیع برمی‌داریم. دانش‌آموز قدم برمی‌دارد که آینده خود و کشور عزیزمان ایران اسلامی را بسازد و واژه ساختن را آن‌گونه که می‌تواند معنا و مفهوم بخشد و معلم با قدم‌های راسخ، مجاهدانه و متعهدانه‌ خود، روح را جلای معنوی و نورانی می‌دهد و ثمربخشی خود در تعلیم و تربیت را به نمایش می‌گذارد.

رستمی خاطرنشان کرد: امسال مهر و آغاز مدرسه با عطر مهر محمدی مزین و متبرک شده است. باشد که دانش‌آموزان و معلمان و تمام کارکنان نظام تعلیم و تربیت در پناه وجود متبرک پیامبر اسلام(ص) بتوانند اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و تربیت تمام‌ساحتی را محقق کنند تا مدرسه، خاستگاه پیام آسمانی پیامبر مهربانی‌ها شود و وحدت و دوستی و مهربانی، سرلوحه کار قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش رودهن با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس و گرامیداشت آن خاطرنشان کرد: مهر و بازگشایی مدارس همیشه پیمان وفاداری و تعهد با آرمان‌های دفاع مقدس را به همراه دارد و این همزمانی با هفته دفاع مقدس، همه افراد را به یاد این مساله می‌اندازد که باید حافظ و اشاعه‌دهنده این آرمان‌ها در مدرسه و کلاس درس باشیم و درخت انقلاب و دفاع مقدس‌ را همیشه زنده، مقتدر و سبز نگه داریم که این چشم‌انداز انقلابی ما در مدارس است.

خبرنگار : دانش آموز، نازنین سعیدی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار