معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هدف برگزاری جشن شکوفه‌ها، آماده‌سازی دانش‌آموزان و اولیا برای سال تحصیلی است

پاکدشت (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس، هدف از این جشن را آماده‌سازی دانش‌آموزان ورودی پایه اول، اولیا و آموزگاران برای شروع سال تحصیلی جدید دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۲۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف برگزاری جشن شکوفه‌ها، آماده‌سازی دانش‌آموزان و اولیا برای سال تحصیلی است

محمدعلی زنجانی در حاشیه جشن شکوفه‌ها در دبستان شهید جواد نساجان شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «امروز بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز ورودی پایه اول در شهرستان‌های استان تهران در قالب جشن شکوفه‌ها میهمان مدارس هستند.»

وی هدف از برگزاری این جشن را آمادگی بیشتر دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: «این جشن‌ها به دانش‌آموزان ورودی پایه اول، کمک می‌کند تا با محیط مدرسه و آموزگاران خود آشنا شوند و اولیا نیز با سپردن فرزندان خود به مدرسه، احساس آمادگی بیشتری داشته باشند.»

زنجانی ابراز امیدواری کرد که سال تحصیلی پیش رو برای آن‌ها سرشار از موفقیت و شادی باشد و همچنین از اولیا قدردانی کرد و از آن‌ها خواست تا در کنار مسئولین مدرسه و اهداف آموزشی برای رقم زدن سال تحصیلی موفق برای فرزندانشان تلاش کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اهمیت ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزان گفت: «کودکانی که پیش از این در مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها حضور داشته‌اند تا حدودی با محیط مدرسه آشنا هستند اما همه کودکان این تجربه را کسب نکرده‌اند. حضور چند روز قبل در مدرسه و برگزاری جشن‌ به این صورت باعث می‌شود که بچه‌ها نسبت به مدرسه، علاقه بیشتری پیدا کنند و با محیط فیزیکی مدرسه و آموزگاران بیشتر آشنا شوند. بدون شک جشن‌هایی که در این روز برگزار می‌شود باعث ایجاد انگیزه برای حضور پررنگ‌تر و بدون دغدغه کودکان در مدرسه می‌شود.»

خبرنگار : دانش آموز: ریحانه خوافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار