مدیر دبستان حضرت زهرا(س) یک رودهن:

ایجاد شادی در مقطع ابتدایی مهم‌ترین عامل تحقق تربیت تمام‌ساحتی است

رودهن (پانا) - مدیر دبستان حضرت زهرا(س)‌یک رودهن در آستانه برگزاری جشن شکوفه‌ها ویژه پایه اول ابتدایی، ایجاد شادی و نشاط هدفمند و تخصصی در مقطع ابتدایی را مهم‌ترین عامل تحقق تربیت تمام‌ساحتی برشمرد که با خلاقیت و پویایی باید طراحی و اجرایی شود.

کد مطلب: ۱۵۰۱۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

معصومه آشیاعیان در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اهمیت برگزاری جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی گفت: «جشن شکوفه‌ها، آغازی شاد برای شروع یادگیری و آموزش‌است. این جشن در واقع می‌تواند دانش‌آموزان را به مدرسه علاقه‌مند کند و اینکه تصویر مدرسه برای‌ دانش‌آموزان به یک محیط شاد و مفرح و انگیزشی تبدیل شود، مساله بسیار مهم و حیاتی است و تاثیرات بسیاری در روند و جریان آموزشی دارد.»

وی تصریح کرد: «هماهنگی‌های لازم برای اجرای هرچه باشکوه‌تر مراسم جشن شکوفه‌ها را در مدرسه انجام دادیم و با اولیا هم همسو و هماهنگ شده‌ایم تا دانش‌آموزان این پایه با آرامش وارد مدرسه شده و مورد استقبال قرار گیرند. بی‌شک این خاطره زمینه‌ساز موفقیت‌های تحصیلی‌ آنان خواهد شد و ما در خلق این خاطره، مسئول هستیم و باید هدفمند و با‌ برنامه اقدام کنیم.»

مدیر مدرسه حضرت زهرا(س) یک رودهن افزود: «شادی و نشاط به‌خصوص در مقطع دبستان، مهم‌ترین عامل تحقق اهداف آموزشی و تربیتی است که به‌صورت تخصصی در این‌ مقطع باید اجرایی شود. جشن شکوفه‌ها و بسیاری از این‌گونه مراسم‌، مقدمه و عامل جذب دانش‌آموز به محیط مدرسه و کلاس و دستیابی به جریان تربیت تمام‌ساحتی است.»

حجم فایل ویدیویی : ۵۱.۹۷M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۴:۲۱ دانلود فایل
خبرنگار : دانش آموز، نیایش ورمقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار