مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

کسب بیش از 70 رتبه استانی توسط دانش‌آموزان ملاردی در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از کسب بیش از ۷۰ رتبه استانی در جشنواره فرهنگی و هنری فردا و مسابقات قرآن، عترت و نماز و شکوفایی استعدادهای درخشان دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب بیش از 70 رتبه استانی توسط دانش‌آموزان ملاردی در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف

سعید تیموری‌راد در گفت‌وگو با پانا با اشاره به شکوفایی استعداد دانش‌آموزان ملاردی عنوان کرد: «شهرستان ملارد، بار دیگر با کسب بیش از ۷۰ رتبه استانی در جشنواره فرهنگی و هنری فردا و مسابقات قرآن، عترت و نماز، شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان خود را به اثبات رساند. این موفقیت چشمگیر، نتیجه‌ تلاش و پشتکار ۴۵۰۰ دانش‌آموزی بود که با گذراندن مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای در رقابت با دانش‌آموزان نخبه ۲۱ منطقه، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.»

وی موفقیت دانش‌آموزان ملاردی در این مسابقات را نشانه‌ تلاش‌های ارزشمند معلمان، مربیان و مدیران دانست و تشریح کرد: «این افراد با دلسوزی و تلاش بی‌وقفه، بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان فراهم کرده‌اند. این موفقیت همچنین نشان‌دهنده‌ علاقه و عزم جدی دانش‌آموزان ملاردی برای کسب دانش و مهارت در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی است.»

تیموری‌راد ادامه داد: «حضور پررنگ دانش‌آموزان ملاردی در رشته‌های گروهی، نمایش صحنه‌ای و عروسکی از مهم‌ترین نکات این موفقیت است به‌طوری که ۴۰ نفر از دانش‌آموزان در این رشته‌ها به مقام‌های برتر دست یافتند. این نشان‌دهنده‌ علاقه و استعداد دانش‌آموزان ملاردی در حوزه‌های هنری و نمایشی است. این موفقیت نه تنها در زمینه هنری بلکه در زمینه قرآن و عترت نیز حائز اهمیت است و نشان‌دهنده توجه دانش‌آموزان به معارف دینی و مذهبی است.»

این مسئول اظهار کرد: «هدف از برگزاری این مسابقات، کشف استعدادهای قرآنی، فرهنگی و هنری، هویت‌بخشی به دانش‌آموزان، مهارت‌آموزی و ایجاد روحیه‌ نشاط و خودباوری و روحیه‌ اجتماعی در دانش‌آموزان، تربیت دینی، ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی با سیره اهل بیت(ع) و در نهایت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و فردی و رسیدن به حیات طیبه است. این اهداف والا بر اهمیت و نقش پررنگ این مسابقات در ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان تاکید دارد.»

تیموری‌راد افزود: «در این موفقیت بزرگ، نقش اولیای دانش‌آموزان، مربیان و مدیرانی که با حمایت بی‌دریغ خود زمینه‌ساز رشد و ارتقای مهارت قرآنی و هنری دانش‌آموزان شدند، بسیار برجسته و قابل تقدیر است. با همکاری و همدلی همه عوامل آموزش و پرورش در شهرستان ملارد، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها و رسیدن به اهداف عالی در زمینه آموزش و پرورش خواهیم بود.»

خبرنگار : زهرا ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار