مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار گفت:

دانش‌آموز خبرنگاران پانا سفیران امیدآفرینی و آینده‌سازان این کشور هستند

شهریار(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار، دانش‌آموز خبرنگاران پانا را سفیران امیدآفرینی و آینده سازان کشور نامید.

کد مطلب: ۱۴۹۴۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا سفیران امیدآفرینی و آینده‌سازان این کشور هستند

محسن نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در جلسه‌ پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ از خبرنگار صدا و سیما، کارشناسان روابط عمومی و دانش آموز خبرنگاران پانا این شهرستان تقدیر کرد.

نوروزی در جلسه تقدیر و پرسش و پاسخ دانش‌آموز خبرنگاران پانا ضمن تشکر بابت حضور همه جانبه خبرنگاران پانا در تمامی مراسم شهرستان اظهار کرد: «دانش آموز خبرنگاران ما نه تنها در عرصه خبر بلکه در تمامی عرصه‌ها شکوفا شدند و خوش درخشیدند.»

وی در ادامه افزود: «خبرگزاری پانا پلی به سوی موفقیت و سربلندی است که با تلاش و پشتکار می‌توان به درجات عالی دست پیدا کرد. شما دانش‌آموزان با حضور در مراسم فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می‌توان کسب تجربه کرد و دستیابی به این مهارت‌ها در خبرگزاری پانا امکان پذیر می‌باشد.»

نوروزی ضمن تشکر و قدردانی از رضا رحیمی‌فر معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار، راحله ملکان رابط خبری خبرگزاری پانا شهریار، محسن رحمتی کارشناس سازمان دانش‌آموزی و علی عسگری افزود :«دانش آموز خبرنگاران پانای شهرستان شهریار سفیران آموزش و پرورش هستند؛ یک سفیر نماینده یک دستگاه و یک کشور است و برای ارتقاء و بهبودی آن دستگاه تلاش و کوشش میکند، دانش آموز خبرنگاران پانا سفیرانی هستند که برای تثبیت بنیان‌های آموزش و پرورش سعی میکنند و امسال به نحو احسن به وظیفه خود عمل کردند و ما در همه مراسم کشوری و استانی شاهد فعالیت جدی دانش آموز خبرنگاران پانا بودیم.»

مدیر آموزش و پرورش شهریار اذعان کرد: «قلم نه در حصار زمان می ماند و در حصار مکان چرا که از جنس اندیشه و شعور است.صحبت از خبرنگاری صحبت از قلم است که جز حقیقت نمی نویسد. در تکاپو بودن شما این را به ما اثبات کرد که قلم شما جز حقیقت نمی نویسد و حرف شما جز راستی نمی گوید.شما در جایگاهی هستید که تأثیر گذاری بیشتری در جامعه ما دارید زیرا آینده سازان این مرز و بوم هستید.»

وی ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی دانش‌آموزان در سراسر کشور به ویژه دانش آموز خبرنگاران شهریار خاطرنشان کرد: «شکوفایی استعدادهای یک دانش آموز در اختیار آموزش و پرورش است که وظیفه رشد و کشف آن را بر عهده دارد. خوشحالیم که در آموزش و پرورش شهریار چنین استعداد هایی وجود دارد و از این استعداد در راه درستی استفاده می شود. دانش آموزان ظرفیت های خیلی بالایی دارند که می توان از این ظرفیت جهت توانمندسازی آنان استفاده کرد.»

نوروزی با تاکید به مهم شمردن صحنه مدرسه افزود: «همیشه به دنبال تهیه خبر باشید نه فقط در مراسم بزرگ و کشوری بلکه حتی در مدرسه خود؛ شما می توانید به عنوان یک خبرنگار فعال نقش آفرینی کنید.»

 

 

خبرنگار : دانش‌آموز خبرنگار: زهرا کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار