پیشکسوت و مدرس کشوری سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران:

هدف سازمان دانش‌آموزی از برگزاری فعالیت‌های اردویی، تربیت و بهبود روابط اجتماعی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - پیشکسوت و مدرس تشکیلات سازمان دانش‌آموزی، هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی از برگزاری فعالیت‌های اردویی را تربیت و بهبود روابط اجتماعی دانش‌آموزان خواند و گفت این برنامه‌ها مسبب همبستگی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۱۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف سازمان دانش‌آموزی از برگزاری فعالیت‌های اردویی، تربیت و بهبود روابط اجتماعی دانش‌آموزان است

بهزاد خسروزاده در حاشیه برگزاری پیش‌اردوی یاورمربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، در رابطه با برگزاری اردوهای تشکیلاتی اظهار کرد: دانش‌آموزانی که در این اردو‌ها حضور پیدا می‌کنند باید هویت همکاری، همیاری و هم‌فکری را در خود پرورش دهند تا بتوانند در کنار هم حس مسئولیت‌پذیری و مستقل بودن را تجربه کرده و آینده‌نگر باشند.

خسروزاده با اشاره به فعالیت‌های گروهی و فردی در چنین اردو‌هایی عنوان کرد: فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی بیشتر به صورت گروهی انجام می‌شود؛ به خاطر همین موضوع دانش‌آموزان می‌توانند در شرایط‌ مختلف همکاری لازم را داشته باشند و بتوانند فعالیت‌ها را به صورت کامل و صحیح انجام دهند.

وی در رابطه با هدف سازمان دانش‌آموزی از برگزاری فعالیت‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان ادامه داد: هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی از برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، بهبود روابط اجتماعی و تقویت روحیه همدلی دانش‌آموزان است؛ همچنین این برنامه‌ها موجب مسئولیت‌پذیری و آینده‌نگری نیز می‌شود‌.

خسروزاده درخصوص اردوی ملی سازمان دانش آموز کشور گفت: اردو‌ی ملی که در تاریخ ۲۱ مرداد تا ۲۶ مرداد ماه در اردوگاه باهنر تهران برگزار خواهد شد، یک اردوی تشکیلاتی با حضور دانش‌آموزان منتخب از سراسر کشور است؛ دانش‌آموزان در این اردو با انجام فعالیت‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون استعداد‌های خود را محک می‌زنند و پرچم استان خود را بالا خواهند برد.

پیشکسوت و مدرس کشوری سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای تهران، تصریح کرد: برگزاری اردو‌‌ی ملی ثمرات بسیاری به همراه دارد از جمله زمانی که دانش‌آموزان استان‌های مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند، یکسری آداب و رسوم گوناگون را نیز به هم منتقل می‌کنند؛ این کار موجب می‌شود که دانش‌آموزان علاوه بر یادگیری فعالیت‌ها، با آداب استان‌های مختلف کشورشان نیز آشنا شوند.

خسروزاده خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با استعداد و مستعد شهرستان‌های‌ استان‌ تهران در تمام اردو‌های ملی، رتبه اول یا دوم را از آن خود می‌کنند؛ امسال نیز با امید به خدا و داشتن پشتکار و حس مسئولیت‌پذیری، رتبه اول را برای خود خواهند کرد.

خبرنگار : دانش‌آموز، پارمیدا پرنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار