سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد خبر داد؛

پیش‌بینی ۱۹۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ملارد

ملارد (پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد از پیش‌بینی ۱۹۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان ملارد برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی ۱۹۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ملارد

امین اسدی در جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات عنوان کرد: با تعامل و همکاری خوب هیات نظارت و اعضای هیات اجرایی و برگزاری جلسات فشرده و بازدید میدانی، مقدمه و زیرساخت لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در این شهرستان فراهم شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با بیان اینکه ۱۹۱ شعبه برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه (۸ تیر) در شهرستان ملارد پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۹ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه به‌صورت سیار فعالیت می‌کنند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ملارد با تشریح تعداد شعب اخذ رأی در بخش‌های مرکزی و صفادشت، افزود: از ۱۹۱ شعبه پیش‌بینی‌شده، ۱۴۱ شعبه ثابت و چهار شعبه سیار برای بخش مرکزی ملارد و ۳۸ شعبه ثابت و 8 شعبه سیار در بخش صفادشت، آرای مردم را جمع‌آوری خواهند کرد.

اسدی، حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود را حق قانونی همه مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور بدانند که این روزها، روز امتحان الهی و روز پرخاش علیه کسانی است که کینه دیرینه با اسلام دارند، روز ادای دین به شهید جمهور مردمی و شهدای خدمت و روز فداکاری است و ان‌شاءالله مردم این شهرستان با حضور حداکثری در انتخابات به شهدای خدمت ادای دِین می‌کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد تصریح کرد: 4 مؤلفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، سرلوحه تمامی ناظران و مجریان برگزاری انتخابات است و ما نیز تمام توان خود را با رعایت اصل بی‌طرفی برای صیانت از آرای مردم به کار خواهیم گرفت.

خبرنگار : دانش‌آموز نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار