مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

معرفی شخصیت شهدا به دانش‌آموزان از مهم‌ترین وظایف مدیران است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، معرفی شخصیت رئیس‌جمهور شهید و شهدای دیگر به دانش‌آموزان را یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۰۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
معرفی شخصیت شهدا به دانش‌آموزان از مهم‌ترین وظایف مدیران است

نشست فصلی مدیران به همت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور آیت اصلانی (مدیر آموزش و پرورش) و فرماندار بهارستان در کانون شهید مطهری برگزار شد.

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این نشست با اشاره به اهمیت دینداری در آخرالزمان گفت: دین‌‌‌‌داری در آخرالزمان بسیار دشوار است، چرا که مردم نمی‌توانند از وجود ولی و مرجعی همچون امامان و پیامبران بهره‌مند شوند. همچنین معلمان و مدیران که وظیفه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را بر عهده دارند باید آن‌ها را در این زمان، راهنمایی کرده و در یافتن راه درست و روش زندگی صحیح یاری دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ادامه داد: خداوند متعال، رئوف و مهربان است و هر گناهی که انسان در طول زندگی انجام داده را می‌بخشد، مگر اینکه باعث گمراهی همنوعان خود شده یا با سخنان خود، فردی را از پرودگار نا‌امید سازد. این معلمان هستند که با سخنان و رفتار شایسته، عده بسیاری از دانش‌آموزان را هدایت می‌کنند یا با سخنان و رفتار ناشایست، عده زیادی از دانش‌آموزان را گمراه می‌کنند.

اصلانی با اشاره به اهمیت فکر و تامل افزود: اگر یک مدیر، متفکر باشد و به نقش خود در جامعه و کشور فکر کرده و همیشه در تلاش باشد تا این نقش را پر‌رنگ کند، می‌تواند افرادی مانند خود تربیت‌ کند تا در آینده، کشور و مدیر و معلمان خود را سرافراز سازد. معلمان تنها مسئولیت کلاس خود را بر عهده دارند اما یک مدیر باید تمام دانش‌آموزان را تعلیم دهد و به همین دلیل، شغل یک مدیر بسیار مهم و دشوار است.

وی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان گفت: معرفی شخصیت رئیس جمهور شهید و شهدای دیگر به دانش‌‌آموزان، یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران است. مدیران ضمن الگو‌برداری از شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی باید ایشان را به دانش‌آموزان معرفی کنند و از اقدامات وی در اداره امور کشور و بهتر شدن وضعیت معیشت مردم صحبت کنند و سعی کنند تا دانش‌آموزان را با این شهید و شهدای دیگر انس دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان خاطرنشان کرد: به گفته پیامبر اسلام(ص)، فرزندان ما درک و فهم بالایی دارند و به همین دلیل بهتر است آن‌ها را از سن نوجوانی با مسائل مختلف جامعه مانند انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آشنا کنیم. همچنین اگر معلمان و مدیران، دانش‌آموزان را با ویژگی‌های یک رئیس‌ جمهور شایسته و صالح و یا مسئول پرتلاش آشنا کنند و با دانش‌آموزان در مورد ضرورت مشارکت در انتخابات صحبت کنند در آینده رای دانش‌آموزان کارساز‌تر از امروز می‌شود و در تصمیمات آن‌ها در آینده تاثیر گذار‌تر می‌شود.

خبرنگار : دانش ‌آموز سامیه سروری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار