معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ویژه شهرستان ورامین:

ولایت‌پذیری رمز شهادت شهید رئیسی بود

ورامین (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، شهید رئیسی را شخصیتی برجسته در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت ولایت‌پذیری، رمز شهادت شهید رئیسی بود.

کد مطلب: ۱۴۸۰۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ولایت‌پذیری رمز شهادت شهید رئیسی بود

دومین مراسم سوگواره زینبی شهدای خدمت در شهرستان ورامین با سخنرانی سیدمحمد زاهدی (معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ورامین) و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد یاری (امام جمعه خیرآباد) و جمعی از بانوان منطقه خیرآباد شهرستان ورامین برگزار شد.

سیدمحمد زاهدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه ورامین در این مراسم با تبیین شخصیت شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی گفت: شهید رئیسی، شخصیتی برجسته در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود که در هر پست و مقامی که بود، توانست خدمت‌گزاری به مردم را به معنای واقعی کلمه محقق کند. شهید جمهور دارای صفات بارز شخصیتی است که می‌تواند یک الگوی تمام‌عیار برای مدیران جمهوری اسلامی باشد.

زاهدی با اشاره این صفات اظهار کرد: حضور بی‌واسطه بین مردم، وقتگذاری، خستگی‌ناپذیری،‌ ارتباط موثر با کشور‌های خارجی و همسایگان، مردمی بودن، جامع‌الاطراف بودن، رفتار مجاهدانه، گره نزدن مشکلات، کار تشکیلاتی، مظلومیت در برابر تهمت‌ها، زنده کردن گفتمان انقلاب اسلامی در مجامع بین‌المللی و... از مهمترین شاخصه‌های شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی بود که باعث شد مردم در تشییع جنازه، قدردان زحمات و خدمت‌گزاری این شهید خدمت و یارانش باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: بزرگترین شاخصه و ویژگی که باعث شد رئیس جمهور محبوب ما به درجه شهادت برسد، ولایت‌پذیری بود و هیچ موقع در دوران مسئولیت کاری بر خلاف نظر رهبر انقلاب، عمل نکرد.

زاهدی خاطرنشان کرد: دولت‌هایی بودند که در زمان مسئولیت‌شان بعضی از صفات دولت سیزدهم را داشته باشند اما عدم ولایت‌پذیری، آن‌ها را به انحراف کشاند و باعث شد که دیگر مردم به آن‌ها اعتماد نکنند.

خبرنگار : دانش آموز: غزاله آزاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار