امام جمعه رودهن:

جامعه فرهنگیان، نمادی از خدمت صادقانه و خالصانه هستند

رودهن (پانا) - امام‌جمعه رودهن، جامعه فرهنگیان را نمادی از خدمت صادقانه و خالصانه برای فرزندان ایران اسلامی برشمرد که این خدمت در جهت پیشبرد اهداف نظام و اسلام در جریان است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جامعه فرهنگیان، نمادی از خدمت صادقانه و خالصانه هستند

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش رودهن که با هدف گرامیداشت شهدای خدمت، برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان و پیگیری ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: صفای باطن، تواضع مثال‌زدنی و شوق خدمت به محرومان و تلاش برای حل مشکلات و مسائل کشور از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود که آن را در مکتب اسلام و شهدای عزیز آموخته بود. در این راستا جامعه فرهنگیان به‌عنوان موتور و محرک پیشرفت و تعلیم و تربیت کشور برای حل مشکلات تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان، تمام تلاش و همت صادقانه و خالصانه خود را به کار گیرند‌ تا اهداف تربیتی و همه‌جانبه نظام محقق شود و جامعه در مسیر بالندگی و پیشرفت قرار گیرد.

وی افزود: اگر در جامعه‌ای از عفاف و زیست عفیفانه صیانت شود و در راستای تقویت آن تلاش صورت گیرد باعث رشد و ترقی اخلاقی آن جامعه می‌شود و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند. این‌ها مسائلی هستند که به صورت تخصصی و فنی در مدارس باید لحاظ و بررسی و اجرایی شوند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: گره‌گشایی از مشکلات فکری و فرهنگی و تربیتی افراد جامعه، رضایت و خشنودی خدا و پاداش الهی را به همراه دارد و این امر در تمام ارکان و نهادهای جامعه اگر اجرایی شود در جامعه‌ای زندگی خواهیم کرد که تمام افراد در آن مسئولیت‌پذیر، اندیشمند و کاردان هستند و به هیچ مساله و مشکلی بی‌تفاوت نیستند و در مسیر بالندگی حرکت خواهند کرد.

زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن نیز در این جلسه اظهار کرد: «فرهنگیان، پشتیبان و حامی ارزش‌ها‌ی اسلام و نظام در مدارس و بین دانش‌آموزان هستند و قطعا اشاعه و توسعه فرهنگ خدمت صادقانه در میان همکاران فرهنگی باعث خواهد شد فرزندان ایران اسلامی که در دامان مدرسه در حال رشد و نموّ تمام‌ساحتی هستند با الگوبرداری، آینده کشور را درخشان‌‌ رقم بزنند و هر دانش‌آموز در نقش و جایگاه خود حامی نظام و تمام ارزش‌ها باشد و بر مبنای آن حرکت و جهت یابد.

خبرنگار : دانش‌آموز، نازنین سعیدی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار