معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

سیره شهید رئیسی و حضور در بین مردم باید چراغ راه همه مسئولان و دست اندرکاران باشد

بهارستان یک(پانا)- معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران، سیره شهید رئیسی و حضور در بین مردم راچراغ راه همه مسئولان و دست اندرکاران دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۸۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سیره شهید رئیسی و حضور در بین مردم باید چراغ راه همه مسئولان و دست اندرکاران باشد

سید عباس جوهری معاون سیاسی استانداری تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان با بیان اینکه سیره شهید رئیسی و حضور در بین مردم باید چراغ راه همه مسئولان و دست اندرکاران باشد، اظهار کرد: مسئولان باید بیشتر از گذشته نسبت به پیگیری و حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند، تا شاهد افزایش چشمگیر مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

معاون سیاسی استانداری تهران عنوان کرد: شهید رئیسی باید الگوی مدیران قرار بگیرد و همانگونه که از عناوین استفاده شده در احکام انتصاب شهید رئیسی توسط مقام معظم رهبری بر می آید، معظم‌له، آیت الله سید ابراهیم رئیسی را با عباراتی همچون «کارآزموده در مدیریت»، «پایه‌گزار کارهای ماندگار»، «دوره خدمت پرتلاش و پرثمر»، «عالم فرزانه و خستگی ناپذیر»، «مردمی»، «باکفایت»، «پرتلاش» و... خطاب می کند که نشان دهنده جایگاه والای این شهید بزرگوار و مردمی است.

وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت، باعث سرافرازی نظام اسلامی شد و نشان داد که شهید رئیسی، پرچمدار و سردمدار خدمت به مردم بود و امروز بر همگان وظیفه است که علاوه بر جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین را نیز به کار بگیریم.

جوهری با بیان اینکه مطابق فرمایشات شهید رئیسی، باید به جای حمل مسائل، آنها را حل کنیم، گفت: برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تجریه ماندگاری بود که با عمل به چهار راهبرد و مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت به ثمر نشست و مقدمه ای مطلوب برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است که با عمل به این راهبردها باز هم حماسه ای دیگر خلق خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران، بی طرفی در انتخابات را یکی از اصول مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: تمام مجریان انتخابات باید با تکیه بر اصل بی طرفی و فارغ از تمایلات و سلایق شخصی نسبت به برگزاری انتخابات همت بگمارند و با کسانی که این اصل را نادیده بگیرند، حتما برخورد خواهد شد.

 وی با اشاره به برگزاری اولین نشست رأی اولی ها در شهرستان بهارستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نشست، یادآور شد: برگزاری این نشست که برای اولین بار در کشور اتفاق می افتاد، الگویی برای تمام کشور انتخاب و فقط در استان تهران بیش از 140 برنامه با الگوگیری از آن برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: نرگس علائی

 

خبرنگار : دانش آموز نرگس علائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار