معاون پرورشی و فرهنگی آمزوش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

خبرگزاری پانا بستری برای حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: خبرگزاری دانش‌آموزی پانا عرصه‌‌ای برای نیل به رسالت مهم فعالیت‌های رسانه‌ای و حضور دانش‌آموزان مختلف به‌ویژه دانش‌آموزان پانا در عرصه‌های مختلف اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۴۷۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا بستری برای حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و شورای پرورشی این استان به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا با حضور در سازمان دانش‌آموزی این استان از فعالان حوزه خبرنگاری و خبرگزاری پانا تقدیر و قدردانی کردند.

سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این دیدار ضمن تشکر از زحمات مجموعه سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، آن‌ها را به عنوان بازوی توانمند معاونت پرورشی استان خواند و اظهار کرد: تقویت سازمان دانش‌‌آموزی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است که در طرح تحولی سازمان نیز مورد توجه ویژه قرار دارد.

دهنوی، خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران را از نقاط قوت مجموعه سازمان دانش‌آموزی دانست و گفت: خبرگزاری دانش‌آموزی پانا عرصه‌‌ای برای نیل به رسالت مهم فعالیت‌های رسانه‌ای و حضور دانش‌آموزان  مختلف به‌ویژه دانش‌آموزان پانا در عرصه‌های مختلف اجتماعی است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران، یکی از موفق‌ترین مجموعه‌ها در سطح استان و کشور است، افزود: امید است شاهد موفقیت‌های روزافزون پانا این استان در راستای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی، روشنگری و امیدآفرینی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار